Lala-chan Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei. Jeg har begynnt å trene hardt igjen etter en stund uten trening. Trener nå kondisjon hver dag på treningssenter. Kutta ut all form for slikkerier og søtsaker. Men lurer på om noen gulerotter med dip fra butikken er veldig usunt? Mengde blir vel en rømmeboks eller noe tror jeg.. kankskje mindre. Takk for svar. :!: Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Rømme er sunt, samme med gulrøtter. Da er spørsmålet: Hvor mye usunnheter er det plass til i den ille posen med pulver? Lenke til kommentar
Lala-chan Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Rømme er sunt, samme med gulrøtter. Da er spørsmålet: Hvor mye usunnheter er det plass til i den ille posen med pulver? Så det har helt an på si hvem jeg velger? Vet du om det finnes sunne dip alternativer i butikken? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Dip inneholder en del karbohydrater, men også en del proteiner, sjekket istad, og en dip-pose med tzatziki inneholder hele 48 g karbohydrater pr 100 gram, men også 22 gram proteiner, selv vurderer jeg å begynne med dette som lørdags-snack Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Tips: Bytt ut rømmen med kesam! Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Tips: Bytt ut rømmen med kesam! Akkurat det jeg også skulle si. Kesam funker knall som erstatning til lettrømme og har bare halvparten så mye kalorier. Kesam mager er enda magrerer, men kan bli litt syrlig i forhold til rømme. Men det funker og til sitt bruk! Jeg bruker vanlig Kesam til dip. Sjekk også ut Kesam med vanilje, det er knallgodt! (Men ikke til dip ) Endret 23. januar 2010 av phax Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Mager kesam med holiday dip er knallgodt da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå