Gå til innhold

Karaoke ala Lips/div. "Rock Band"

RogerR

Anbefalte innlegg

Hei,

Det jeg lurte på var om det var noen som visste hva forskjellen mellom disse er.

I Lips pakken følger det jo bare med 2 mics, mens i div. Rock Band pakker følger det med trommesett, gitar og mic.

Si man ønsker å ha karaoke kveld, kan man da bruke Lips pakken man har (og de tilhørende mics) sammen med et eks. "Beatles Rock Band" spill? Noen som vet noe om det?

Og vil det funke på samme måte?

Ellers, er det noen plasser å få tak i sanger/tekster til Lips?

...når vi først er inne på det, forskjellen mellom ROCK BAND og BAND HERO?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lips: To mikrofoner. Bare karaoke.

Rock Band: Gitar, Bass, tromme, vokal.

Skal du ha karaoke-kveld kan du bruke Lips-mikrofonene med Rock Band (inkl Beatles Rock Band). Det er mulig å synge "score duel" direkte mot hverandre som Lips/Singstar. Det er også mulig å spille/synge sammen. I Beatles Rock Band kan det være totalt 6 personer samtidig (gitar, bass, tromme, førstevokal, andrestemme, tredjestemme).

Forskjellen mellom Rock Band og Band Hero er himmelvid. Band Hero er laget av blodiglene i Activision og har et sangutvalg som retter seg mot barn. Rock Band 1/2 er det beste band-spillet på markedet og pr nå er det over 1000 låter tilgjengelig. Lips har også endel nedlastbart materiale tilgjengelig, men ikke i nærheten av så mye som Rock Band.

Lenke til kommentar

Hei og takk for svar.

Men kan jeg bruke noen av sangene fra *Band* til karaoke i LIPS-stil?

Det jeg lurte på var f.eks å kjøpe LIPS nr 1 hits med 2 mics, også f.eks. ROCK BAND BEATLES.

Kan jeg da synge Beatles sanger uten å ha selve Rock Band pakka?

Kjipt å bare kunne velge mellom 40 sanger, og nå ser jeg at det er nesten umulig å få tak i LIPS første versjonen, slik at da er det bare de 40 + nedlastbart materiale som er mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...