Gå til innhold

XP1800+ fra PcButikken

Anbefalte innlegg

Har fått bekreftet at PcButikken har AXDA1800DLT3C på lager, men de ser ikke mer på steppingen ellers før jeg har lagt inn en bestilling.. Er det verdt å satse på at jeg får en JIUHB versjon? Det er ikke mange som ikke får sånn en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan nok helt trygt bestille en sånn. JIUHB får du nok garantert.. for jeg tror ikke DLT3C finnes som noe annet.

Takk for opplysningen... da har jeg bestilt en ihvertfall ;)

Jo, som T-bred A... men de er nok borte fra markedet nå.

Lenke til kommentar
mamoz.no har også xp1800DLT3C  

Lurer på om jeg skal bestille derifra.

Har du fått det bekreftet? Var det ikke sånn at PSdata viste på webshopen (de gjør vel det fortsatt) at de hadde xp1800DLT3C, mens de i virkeligheten ikke hadde det?

Lenke til kommentar
Headshot"]
Kan nok helt trygt bestille en sånn. JIUHB får du nok garantert.. for jeg tror ikke DLT3C finnes som noe annet.

Joa, min tbred a er DLT3C :yes: Den er ikke mye å skryte av når det gjelder klokking dog :cry:

Men de er nok ute av markedet nå uansett, kjøpte min i januar så..

*grøss*

Håper at pcbtikken har hatt nok salg til at de er borte fra lageret.. Hadde tbredA xp2200 en gang i tida, fæl prosessor...

Lenke til kommentar

Snakker om .com her.. Visste ikke at det fantes en .no før du sa det nå. De (pcbutikken.no) ser ikke spesielt, hva skal jeg si, proffesjonelle? Du kan uansett ikke bestille en cpu fra dem, bare en knakende god web-desing :lol:

Lenke til kommentar

Jaja, da har jeg vært å henta Xp'en min på posten. Fikk en DUT3C :evil: Selv om jeg så yndig bad om en DLT3C, og de sa at "Ja, det har vi!", så får jeg en U.. Ikke bra av pcbutikken.com.. Er i ferd med å teste den nå, ligger foreløbig på 2,083Ghz, vcore på 1,65, så jeg får vel gi denne en sjanse. Men jeg har lyst til å sende denne tilbake og kreve penger/ny prosessor :grumpy:

Edit: Har nå pratet med en der på telefon. Det var oppstått en misforståelse, salgs-avdelingen trodde de hadde L-versjoner inne på lager, mens de nesten bare hadde U... Får pengene mine tilbake da, når jeg har sendt inn xp'en igjen.. (den klarte ikke mer enn 2,083..)

Lenke til kommentar
Jaja, da har jeg vært å henta Xp'en min på posten. Fikk en DUT3C :evil: Selv om jeg så yndig bad om en DLT3C, og de sa at "Ja, det har vi!", så får jeg en U.. Ikke bra av pcbutikken.com.. Er i ferd med å teste den nå, ligger foreløbig på 2,083Ghz, vcore på 1,65, så jeg får vel gi denne en sjanse. Men jeg har lyst til å sende denne tilbake og kreve penger/ny prosessor :grumpy:

Edit: Har nå pratet med en der på telefon. Det var oppstått en misforståelse, salgs-avdelingen trodde de hadde L-versjoner inne på lager, mens de nesten bare hadde U... Får pengene mine tilbake da, når jeg har sendt inn xp'en igjen.. (den klarte ikke mer enn 2,083..)

Fint du sa ifra så fort.. hadde tenkt til å hente min senere i dag, men da tror jeg ikke jeg gidder. Sender en mail dem og forteller dem at jeg ikke henter den isteden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...