Hagevikjen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei. Pådro meg en kneskade i militæret og er nå erklært ikke tjenestedyktig og må dimmitere. Må mest sannsynlig gjennomføre 2 operasjoner før jeg blir helt bra igjen og det kommer til å ta lang tid. Jeg kan ikke jobbe i denne perioden og lurer på hvilke krav jeg har i forhold til penger? Får jeg dimmepenger selv om jeg bare har vert inne i 6 måneder eller mister jeg alt? Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvis du har vært inne i 6 måneder, vil du få utbetalt halvparten av beløpet en som har fullført førstegangstjenesten får i dimmepenger. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tror du har rett til dagpenger etter 6mnd i forsvaret. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Man har rett til dagpenger etter tre mnd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Slo du deg voldsomt på en øvelse? Lenke til kommentar
Hagevikjen Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Hadde fyfo der vi spilte fotball og kneskåla sklei ut. Leddbandet har delvis revnet pluss en skade til som er litt vanskelig å forklare Fikk brev fra forsvaret idag som jeg skal levere til NAV så det ordner seg vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå