olehenri Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Heihopp! Tenkte jeg kunne starte en tråd her med mine foto for morro skyld, jeg er ekstremt fersk med kamera, har null erfaring og null peiling på foto og redigering men man lærer ikke ved å ikke prøve! Utstyr jeg har foreløpig Canon EOS 1000D med standard 15-55mm linse Sigma 70-300mm F4-5.6 Linse Satser på mer utsyr etterhvert Bilder kommer i innlegg etter hvert her Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Pariserhjul i Manchester: Min Bil ( HDR ) Vingnesbrua på Lillehammer: Diverse bil: Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Noen Hockey bilder, har noen kompiser som spiller i en såkalt "Kokkos" liga på Lillehammer, har testet ut litt bilder der men syns det er litt vel vanskelig å ta inne i en is hall samt å få fokusert riktig når ting går så vanvittig fort i forhold til reaksjonen min igjennom kameraet foreløpig, så her må jeg trene mye mer Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Første forsøk på Konsert bilder: Xzibit konsert på Lillehammer 18 Desember, jeg har ikke riktig utstyr til slikt men jeg prøvde meg uansett, av ca 500 bilder så ble det rundt 70 som ble "brukbare" Intimkonsert med bare 350 publikum ca, valgte å stå langt bak for å prøve å få med litt stemning på noen av bildene, samt passe på at jeg ikke ble knust mellom folk å ødela kameraet Resten av bildene kan dere se i denne lille videoen jeg laget for morro skyld Se filmen hos Youtube Endret 21. januar 2010 av olehenri Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Mye Respons men skitau! Fun on Ice, Losna Isbane ( Nord for Lillehammer ) Kameraet var ikke særlig kamerat den dagen så mye bilder jeg ikke ble noe fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå