Gjest Guest_asdf_* Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 helt siden søndag har det gjort vondt å urinere. ikke så vondt at jeg ikke takler det, men det er ubehagelig. det gjorde også vondt ca 5 cm oppi ræva. nå gjør det vondt i selve hullet.å runke går helt fint, også utløsningen. noen aning om hva det kan være? mann 20 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noe tull med prostata'en vil jeg tippe. Råder deg til å oppsøke lege snarest Lenke til kommentar
Gjest Guest_asdf_* Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 det hørtes ikke bra ut. må legen stikke fingern inn å kjenne etter da? har sosial angst så jeg tror det blir helt forferdelig. glemte å nevne at jeg ikke har hatt sex med en mann, så smerten kommer ikke av det, og jeg har ikke hatt sex på minst 20 måneder, så jeg tviler på at det er en kjønnsykdom som har begynt å virke nå. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det kan være han må undersøke om den er forstørret ja. Fort gjort det, og ikke noe å uroe seg for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå