Gå til innhold

hvordan surfe billig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er helt grønn.......... kan man bruke mobilt bredbånd når man surfer med telefon eller kan man kun bruke telefon abbonementet??? Noen som skjønner hva jeg mener?

Det kommer an på hva slags abonnement og leverandør du har. Jeg har OneCall og betaler også for 50MB data pr. mnd. Det koster 25, og om jeg behøver mer kan jeg bare forandre til en større datapakke. For meg som bare sjekker mail og leser litt aviser er det nok.

Regner med at andre leverandører har noe av det samme, bare ikke bruk det når du er i utlandet, det er ikke mye du får surfet for en tusenlapp.

Håper du fikk litt hjelp med spørsmålet.

Lenke til kommentar
Er helt grønn.......... kan man bruke mobilt bredbånd når man surfer med telefon eller kan man kun bruke telefon abbonementet??? Noen som skjønner hva jeg mener?

"Mobilt bredbånd" er vel egentlig bare mobil abonnement som markedsføres for bruk med PC. Det er samme teknologien du bruker til å surfe på mobilen din. Men mobilt bredbånd abonnementene har generelt mye lavere kostnad per MB enn et standard mobil abonnement, så hvis du vil surfe mye på telefonen din så lønner det seg å velge et abonnement eller en tilleggspakke som er tilpasset ditt bruk.

Hvis du lurer på om du kan bruke et mobilt brebånd simkort inn i en vanlig mobil, så vet jeg ikke helt sikkert. I teorien burde det vel gå, hvis ikke noen vet om leverandørene har satt inn sperrer for dette da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...