chrisege Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg lurrer på om det er et gratisprogram som endrer BMP filer til JPG, skulle gjernet hatt et sånt. Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Heisann Du kan laste ned ACDSee Classic (dette er et fullt fungerende demoprogram) fra her --> http://www.acdsystems.com/English/Products...assic/index.htm Evt kan du også laste ned AcdSee 5.01 trial med flere funksjoner. Håper dette hjalp deg litt på vei. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 vil anbefale acdsee classic.. har brukt acdsee siden det kom ut, og det har bare blitt større og treigere for hver nye versjon. masse funksjoner, ja, men svært mye man ikke har bruk for. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 eller Adobe Photoshop 7.0. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 ps7 er vel ikke akkurat et lite program beregnet for bildefremvisning og enkel manipulering..? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Nei, det er det ikke. Men i Ps er det svært enkelt å konvertere bilder til ulike format. Manipulering sier du? Der er nok Ps best Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Hallo, hallo. Jeg var mer ute etter et program som tok alle BMP filen i ei mappe og laget JPG filer av dem. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 ah....! så det er sånn det ligger an ja, nei da vet ikke jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Du kan åpne dem i paint, så velger du lagre som, og velger *.jpg som filtype.. Så slipper du å bruke mange tusen på Photoshop som blir foreslått her Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Det er det jeg mente man kunne gjøre i Photoshop og, men det blir vel litt tungvint ettersom han vil konvertere alle bildene i en mappe...blir slitsomt og åpne alle bildene og lagre dem på nytt igjen Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Det er det jeg mente man kunne gjøre i Photoshop og, men det blir vel litt tungvint ettersom han vil konvertere alle bildene i en mappe...blir slitsomt og åpne alle bildene og lagre dem på nytt igjen Spørs hvor mange bilder han har da. Men uansett hvor mange kan man merke dem i acdsee og velge convert. Og deretter JPG, og replace original. Så er det ferdig arbeid. Dette kan også gjøres i trial versjonen av programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå