HellandB Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei! Har en Get-dekoer (vanlig), som jeg normalt bruker til tv, da fungerer den greit. Men når jeg kobler den til projektoren får jeg støy i bilde, akkurat som en horisontal hvit linje som går igjennom bildet. Fant ut at den forsvant når jeg koblet fra antenne kabelen. Bare jeg tar antenne kabelen nær antenne ingangen i dekoder blir det støy på bilde. Dersom jeg det kun er pinnen inne i antenne kabelen som er i pinnen i antenne mottaket i get-dekoderen blir det ikke støy på bilde. Jeg kan holde kabelen sånn, og da er bildet ok. Det vil si at det er "skjermen" rundt "pinnen" som lager støyen. Se bilde av kabel Hva kan jeg gjøre for å få bilde uten støy? Er det mulig å koble til en "dings" som tar bort støyen. Kan jeg bruke noe som leder strøm å ta det fra den ene pinen til den andre, slik at den ikke kommer bort i "skjermen". Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Bruk en galvanisk skille. Det selges i alle TV butikker. Skal alltid brukes når man har kabel-TV og jordet utstyr. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 ah! Takk for svar! Er denne av grei pris og ok kvalitet? http://www.dustinhome.no/pd_5010094643.aspx Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Sikkert OK. Tviler på at det er noen forskjell på kvalitet. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Takk for kjappe svar! Da var den bestilt! 53 kroner med studentrabatt:) Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Da var kabelen i hus og testet. Fungerer perfekt! Takk Hårek! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå