Clappy Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei. Jeg er en gutt på 17 år som plages med å være for tynn. Har vært tynn i store deler av livet mitt, så tenkte det var på tide å gjøre noe med det. Høyde: 175 Vekt: 60 kg Kostholdsplan: 07.30: FROKOST - 2 skåler med havregryn med melk/oboy ved siden av 10:00 Mellommåltid - 2 Brødskiver med makrell i tomat/ 2 toasts med ost å skinke(4 brødskiver) (Avhenger hva jeg bruker å spise, noen innvendinger på hva som er best?) 12:00 Lunsj - 2 Brødskiver med makrell i tomat/ 2 toasts med ost å skinke(4 brødskiver) (Avhenger hva jeg bruker å spise, noen innvendinger på hva som er best?) 14:00 Mellommåltid (dette mellommåltidet spiser jeg bare når jeg er på skolen til 4) - 2 Brødskiver med makrell i tomat/ 2 toasts med ost å skinke(4 brødskiver) (Avhenger hva jeg bruker å spise, noen innvendinger på hva som er best?) 16:00 Middag - Spiser ca. 2 porsjoner av det vi har på bordet. (Noen som har innvendinger på ting som er bedre å ha til middag enn andre?) 19:00 Kveldsmat - 2-4 Brødskiver med makrell i tomat og ei skål med havregryn 22:00-23:00 Siste måltid - 2 Brødskiver eller 2 skåler med havregryn Noen som har forslag til ting som er bra å drikke ved de ulike måltidene? Noen ting jeg kan gjøre for å legge på meg raskerere? Og hvordan burde jeg trene og hvor ofte? Tenkte jeg skulle skaffe meg et medlemsskap på det lokale treningssenteret. Det er bare å kommentere planen. På forhånd takk Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kjære lille barn. Anbefaler deg å gå inn på www.stronglifts.com Der finner du flere artikkler om vektøkning samt et supert 5x5 program som vil gi deg raske gains. Når det kommer til kosthold er melk en genistrek. Drikk 1 liter melk om dagen. Funker fett. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Ikke gå for "raske gains", "fast gains" osv.. Når jeg begynte med trening for å si 8 månder siden veide jeg 50kg. Nå veier jeg 75kg og har veid 80kg på det meste. Kvitet meg med 5kg fett, så gikk ned fra 80kg til 75kg. Det var "all-i-can-eat" konspetet på lunsj og middag, alt annet var planlagt. Så noen dager var jeg så høyt oppe i mot 5000kcal, andre dager var jeg nede på 3000kcal. Drakk rundt 3-4 liter melk om dagen, spise egg og kylling hverdag også. Kutt ut brødskivene og erstadt det med kylling eller egg eller fisk. Noe kjøtt. Endret 21. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Pumpit Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Heisann Kjære:) Prøv Big Mass - har sjølv tatt det ei stund no, men det først no får ikkje så lenge sia eg tok det regelmessig. No drikker eg mellom 2-3 dagen ( ikkje 4, då blir eg sur i mage) og eg har gått opp 7 kg Så lilleven, det du gjer er detta! 1. Stikker ned på sunkost, kjøper deg big mass og tricreatin. 2. Fikser deg ei jævlig spilleliste. ikkje Lost Prophets eller Moby, men Rammstein, Trapt, Three days Grace eller Disturbed. DOWN WITH THE SICKNESS! 3. Klokka 14.00 drikker du shaken din, så stikker du på trening klokka 15.00 - setter minijacken inn i Ipoden din ( skaff deg Ipod) Så setter du på DOWN WITH THE SICKNESS! Viss ikkj det gir deg adrnialin og ein god start på treninga di, så veit ikkje eg 4. Har trent i godt over eit år no. Tok Whey Tech i starten, men såg mykje meir resultat med big mass = Carbs og Protein. Hadde eg vert deg, SÅ GJER SOM MEG!!! ADRINALIN-Tricreatin-INSANE PUMP MUSIC-BIG MASS OG EIN DU KAN KONKURERE MED!! Så det du trenger 1. Tricreatin 2. Big mass 3. God musikk på IPOD 4. Konkuranse 5. Shaker LIFE IS A JOKE! TRAINING IS SERIOUS!!!!! GJER DET TIL EIN STIL, ELLER DRIT I DET! UTEN PUMP!! Endret 3. februar 2010 av Pumpit Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Skik får du opp i vekt lett Spis bare en gang eller to hver dag, men når du spiser stapper du i deg mat fra et gatekjøkken, og til du er stappmett og ikke orker mer. Ellers bør du spise sjokolade og andre godterier koninuerlig ellers, det samme gjelder drikke, drikk mye brus, HELE TIDEN. Bare pass på å puss tennene. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du trenger ikke big mass. Lenke til kommentar
Pumpit Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Åjoda! får å bli stor fort! BIG MASS - MUNTANT MASS.... VISS DU VIL BLI STOR FORT.. les spørsmålet kiddo - problemstillinga er for lita vekt!=) Big mass er ein god måte å kome opp i vekt på OG SJØLVSAKT MÅ DU TRENE OG! Endret 3. februar 2010 av Pumpit Lenke til kommentar
Knife Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) DU TRENGER IKKE BIG MASS FOR Å BLI STOR FORT. MAT og MAT. Uansett er det jævlig dumt å bli stor fort, kroppen kan bare lage en viss mende muskler. Overstigger du kalorioverskuddet vil resten gå til fett. Å joda, big mass funker helt sikkert, det er det samme som mat. Spis mer mat sier nå jeg! Endret 4. februar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Pumpit Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) DU TAR FAIL! du har ikkje peiling = Prøv å sjå resultatet:) Eg håper dinna guten høyrer på meg, fordi det er altfor vanskeleg å trykke i seg nok carbs til å legge på seg.. HAN HAR TRULEG VELDIG HØG FORBRENNING!! Skal du legge på deg, såå må du ete nok til at forbrenninga ikkje forbrenner ALT Det er slik du legger på deg=) Og som 175 - 60 kg måå du ha MYKJE CARBS to gain weight!! Endret 4. februar 2010 av Pumpit Lenke til kommentar
Knife Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) DU TAR FAIL! du har ikkje peiling = Prøv å sjå resultatet:)Eg håper dinna guten høyrer på meg, fordi det er altfor vanskeleg å trykke i seg nok carbs til å legge på seg.. HAN HAR TRULEG VELDIG HØG FORBRENNING!! Skal du legge på deg, såå må du ete nok til at forbrenninga ikkje forbrenner ALT Det er slik du legger på deg=) Og som 175 - 60 kg måå du ha MYKJE CARBS to gain weight!! 1) Han har ikke høy forbrenning. Hvileforbrenningen (som er den største forbrenningen kroppen har) kommer av hvor mye muskler man har. En gutt på 60kg har ikke så mye muskler. 2) Han spiser bare ikke nok. 3) Det er ikke vanskelig å trykke i seg carbs. 4) Du trenger ikke nødvendigvis carbs for å gå opp i vekt. 5) Igjen. DU trenger ikke MYKJE CARBS to gain weight. Så skal jeg oppsummere. Opp i vekt er kalorier inn og kalorier ut, skjønner greit at TS ikke går opp i vekt hvis han driver på med aktivitet 5 ganger i uken og spiser 3 måltider om dagen. Karbohydrater er dessuten veldig lett å få i seg, der nesten alt i dette samfunnet er pjottet med karbohydrater. Poteter, brød, snop, ris. Ikke så vanskelig nei. Du er klar over hva Mass gain er ikke sant? Det eri kke noe vunder middel som er bedre enn noe annet mat. Mass gain er det samme som noen par skiver og bananer og proteinpulver. Endret 4. februar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Pumpit Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 DU TRENGER CARBS !! DO IT MY WAY!! Han kjem til å gjere det slik som eg gjer, fordi den vegen er best! Den er enklast. Det er vansklig å trykke i seg Mat 24/7 ( Stå opp om nettene etc) big mass / mutant mass gjer det mykje enklare. Eg har ikkje hatt problem med det til no, vertfall Eg har gått opp i vekt:) Eg var 73kg i fjor, og 82kg no TOM MAGE, sjølvsakt. Og eg har ikkje økt inntaket av mat! Men kjørt i meg 2-3 big masser a day. - eller har eg slurva litt. Det er no dei siste månadane eg har tatt det seriøst Framgangen er ganske bra Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Er du leid inn av proteinfabrikken eller noe sånt? Lukter troll haha.. Fy faen du er morsom :!: De fleste gainere på market idag er boss. Der de ofte inneholder store mender Maltodekstrin (Ekstremt rask karbohydrat) som får blodsukkeret til å stige til himmels. Og protein kvaliteten varier ofte også. Så hvis jeg hadde vært TS så hadde jeg satset på kvalitet mat. Altså, mat fra naturen. Endret 8. februar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Pumpit Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 tulliball - eg gir berre tips eg Lenke til kommentar
different Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 DU TAR FAIL! du har ikkje peiling = Prøv å sjå resultatet:)Eg håper dinna guten høyrer på meg, fordi det er altfor vanskeleg å trykke i seg nok carbs til å legge på seg.. HAN HAR TRULEG VELDIG HØG FORBRENNING!! Skal du legge på deg, såå må du ete nok til at forbrenninga ikkje forbrenner ALT Det er slik du legger på deg=) Og som 175 - 60 kg måå du ha MYKJE CARBS to gain weight!! Det er ikke en nødvendighet å spise mye karbohydrater for å legge på seg. Og det er heller ikke noe problem hvis man spiser rikelig med skikkelig mat, noe alle burde gjøre. Det er tullete å basere kostholdet sitt på billige karbohydrater i pulverform. Hvis man ikke legger på seg etter noen uker med skikkelig mat spiser man ikke nok. Og da sier det seg selv at man må spise mer. Problemet til trådstarter forsvinner i det han får i seg nok mat. Hvis han finner ut at det (av en eller annen grunn) skulle være et stort problem å få i seg nok, så er dette tidspunktet å supplementere på, og ikke før. Det er ignorant å tro at man trenger vektøkningspulver for å legge på seg. Hvis du tror noe annet trenger du litt mer tid på skolebenken. Du blir heller ikke stor noe fortere, dette er pisspreik. Har kroppen nok å ta av til å bygge muskler blir du større over tid. Selv om du pøser på med shakes klarer ikke kroppen å bygge fortere. Uansett, Pijus oppsummerte det hele ganske greit. Lenke til kommentar
Pumpit Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 så berre fordi dykk søkjer rundt på internett, doesn't make u a f*cking expert. Det er mykje billigare å drikke big mass - Caloriar gjer at du legger på deg:) du får mykje caloriar via big mass = legger på deg:) Og det er det dinna guten vil... Viss dykk ikkje har prøvd, så gå å prøv, viss du er så i tvil:) Eller du trenger ikkje kjøpe big mass, kjøp noko som er full i carbs og protein:) Eg har vertfall gjort det, og elsker resultatet og meg sjølv Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) så berre fordi dykk søkjer rundt på internett, doesn't make u a f*cking expert.Det er mykje billigare å drikke big mass - Caloriar gjer at du legger på deg:) du får mykje caloriar via big mass = legger på deg:) Og det er det dinna guten vil... Viss dykk ikkje har prøvd, så gå å prøv, viss du er så i tvil:) Eller du trenger ikkje kjøpe big mass, kjøp noko som er full i carbs og protein:) Eg har vertfall gjort det, og elsker resultatet og meg sjølv Det at du elsker deg selv, har vi fått med oss Tviler ikke på at din måte funker, men tviler heller ikke på at pijus måte funker minst like bra, om ikke bedre. Og det du sier om at pijus ikke har peiling.. må bare le av deg :!: Pijus har bedre peiling enn de fleste her inne. Endret 10. februar 2010 av TheFighter94 Lenke til kommentar
different Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 så berre fordi dykk søkjer rundt på internett, doesn't make u a f*cking expert.Det er mykje billigare å drikke big mass - Caloriar gjer at du legger på deg:) du får mykje caloriar via big mass = legger på deg:) Og det er det dinna guten vil... Viss dykk ikkje har prøvd, så gå å prøv, viss du er så i tvil:) Eller du trenger ikkje kjøpe big mass, kjøp noko som er full i carbs og protein:) Det heter "kalorier", og siden jeg vet det, og ikke du, er jeg eksperten. Ja. Selvsagt legger man på seg av kalorioverskudd. Men å proppe seg med gainer er ikke veien å gå. Det er ett tilskudd. Big Mass er heller ikke spesielt billig, og jeg tviler på at trådstarter betaler for maten selv. Men dette skjønner ikke du, så diskusjonen er dødfødt. Lenke til kommentar
Pumpit Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Viss du setter opp reiknestykke så vil du tjene på å kjøpe bigmass.. la oss sei at du er ein månads forbruk på 1 kg - mitt forbruk ca. då bruker du 60 kr uka.. Uansett kor mykje du vender og vrir på det, så vil du tjene ( økonomisk ) på kosttilskudd.. Btw - eg veit det er kaloriar henger eindel på engelske forum, og då går det litt i ball ( calories - viss du lurte ) Endret 15. februar 2010 av Pumpit Lenke til kommentar
Pumpit Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Ironisk nok, og viss du slutter å ete nokon dagar, og begynner igjen. Då legger du og mykje på deg Ikkje anbefalt Endret 15. februar 2010 av Pumpit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå