NeEeO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei! Når jeg starter opp mulyiplayer og velger play så sier den "Must be signed in to Steam in Online mode to play" Hva mener den med Steam?? Hvordan skal jeg spille multiplayer? Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei! Når jeg starter opp mulyiplayer og velger play så sier den "Must be signed in to Steam in Online mode to play"Hva mener den med Steam?? Hvordan skal jeg spille multiplayer? Har du kjøpt eller har du lastet ned dette spillet? Steam er ganske enkelt et program du som du bruker når du ska spille Counter Strike, Halflife Osv Online... Om du ikke har steam kan du alltids laste det ned på www.steam.com og deretter opprette en bruker! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Hei! Når jeg starter opp mulyiplayer og velger play så sier den "Must be signed in to Steam in Online mode to play"Hva mener den med Steam?? Hvordan skal jeg spille multiplayer? Har du kjøpt eller har du lastet ned dette spillet? Steam er ganske enkelt et program du som du bruker når du ska spille Counter Strike, Halflife Osv Online... Om du ikke har steam kan du alltids laste det ned på www.steam.com og deretter opprette en bruker! Jeg har lastet ned Steam og opprettet en bruker, jeg logget inn på Steam og startet opp MW2 MP deretter trykket jeg på start men den sa det samme. Hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Men du svarte ikke på hans spørsmål: Har du kjøpt spillet eller har du lastet det ned? (altså piratkopi) Skal ikke dømme, men mye lettere å gi svar Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg fikk samme problem, men en piratkopi. Spiller det egentlig på xbox, men tenkte å prøve det på pc, men fikk det ikke til så da ga jeg opp.. Forstår det sånn at det ikke er bare lett med piratkopier online.. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg lastet ned det Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg lastet ned det Du må ha en CD Key fra MW2 spillet som er knyttet opp mot din Steam Konto. Du kan ikke lenger spille online med de som har kjøpt spillet (etter forige oppdatering). Så du må nok kjøpe spillet før du kan spille online med de andre. Det er en måte som gjør at du kan spille sammen bare med de som har piratversjon, men det får du spørre om på et annet forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå