Tekeeus Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Hei! Jeg kjøpte en ny stasjonær PC fra komplett, ferdig satt sammen, og testet.. Chieftec Super Series 750W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus, Modular, 2x 6pin+2x 6+2pin AMD Phenom II X4 955 Black Edition Quad Core, 3,2Ghz, AM3, 8MB, 125W, Boxed ASUS M4A79T Deluxe, Socket-AM3 AMD 790FX+SB750, DDR3, Firewire, GbLAN, ATX, 4xPCI Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 Kit w/2x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i5 XFX Radeon HD 5850 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, "BLACK", 2xDVI-I, HDMI, DisplayPo Men så når jeg booter opp systemet fungerer alt utenom skjermen og tastaturet. Sikkert fordi jeg ikke engang kommer til BIOS. Det er ingen POST når jeg booter den.. Føler jeg har prøvd alt: - Ta ut batteriet (og satt det på plass igjen) - Resatt CMOS med jumperen (og satt den på plass igjen) - Sjekket alle kabler inn til hovedkortet samt GPUn - Ringt komplett Jeg har prøvd med 2 forksjellige skjermer (begge testet med dvi-d og vga).. Evig takknemlig for svar! Endret 20. januar 2010 av Tekeeus Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Hvorfor ikke bare sende den tilbake til komplett, du har jo garanti på den. Jeg ville nok ikke tatt meg altfor mye bry med å finne ut hva som feiler den, siden jeg ser det som komplett sitt ansvar at den skal fungere ved ankomst. Men om jeg ville sjekket noe så måtte det være om minne står skikkelig i, har dette løsnet så fyrer den ikke opp. Endret 20. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei! Jeg kjøpte en ny stasjonær PC fra komplett, ferdig satt sammen, og testet.. Chieftec Super Series 750W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus, Modular, 2x 6pin+2x 6+2pin AMD Phenom II X4 955 Black Edition Quad Core, 3,2Ghz, AM3, 8MB, 125W, Boxed ASUS M4A79T Deluxe, Socket-AM3 AMD 790FX+SB750, DDR3, Firewire, GbLAN, ATX, 4xPCI Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 Kit w/2x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i5 XFX Radeon HD 5850 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, "BLACK", 2xDVI-I, HDMI, DisplayPo Men så når jeg booter opp systemet fungerer alt utenom skjermen og tastaturet. Sikkert fordi jeg ikke engang kommer til BIOS. Det er ingen POST når jeg booter den.. Føler jeg har prøvd alt: - Ta ut batteriet (og satt det på plass igjen) - Resatt CMOS med jumperen (og satt den på plass igjen) - Sjekket alle kabler inn til hovedkortet samt GPUn - Ringt komplett Jeg har prøvd med 2 forksjellige skjermer (begge testet med dvi-d og vga).. Evig takknemlig for svar! Hei! Kan du se om du har satt CPU rett i sokkelen? Har du tatt opp låsen og satt CPU nedi den rette veien? Vennligst BmOnline http://bmonline.no/forum/viewforum.php?f=44 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå