KKake Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Da vil det nok funke med den jeg har på 4mm. Kanskje jeg skal teste det ut på PCI-E -kabelen bare for å se hvordan det blir. Men nå skal jeg ikke kapre tråden noe mer. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Hehe, bare å kapre ivei når det gjelder sånne spørsmål, det er sånt jeg lurer på selv Synes dere litt av sjarmen forsvinner vis jeg kjøper ferdig sleevede kabler? Eller fant noen extensionkabler til PSU som er uni-sleeved, de så kule ut, og koster litt, men sparer meg for all jobben, og det er jo bare enden av kabelene som synes uansett i Obsidian 800D Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Hmm, skal jeg sleeve kablene i sort og rødt blandet, eller helt svart eller helt rød? Har "bestemt" () meg for å uni-sleeve 24-pin ATX, 8-pin og alt annet som synes godt inne i kabinettet. Bare jeg ikke tar snarveien ved å kjøpe ferdige sleevede extensionkabler. Men så skal det sies at ferdig uni-sleevede kabler koster $100 kun for 24pin og 8pin Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tror det kunne vært fett med litt blandede farger jeg. Sort/rødt. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Ja, det er det jeg tror også BTW! Woh, nå har jeg bestilt varer for nesten 20k Men alle varene er ikke på lager, HK og RAM har ikke ETA før 12. feb Blir nok litt fikling med kabinettet i første omgang, se ann muligheter, for deretter å bestille vifter, sleeves og andre mods. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 BTW! Woh, nå har jeg bestilt varer for nesten 20k Håper ikke prosjektene mine blir så dyre Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Blir fort de prisene der da man skal ha ALT nytt Har ingenting fra før som kan brukes, noe som er litt irriterende. Men det skal sies at dette er inkludert 24" Acer Pivot skjerm til 2200 kr da. Utenom det så vil sannsynligvis PSU og Kabinett holde i mange år fremover (så sant det ikke kommer ett Obsidian 900D eller no) Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Handlevogn plox. Skal det liksom bety JEG VIL SE HANDLEVOGN? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja. 'i' og 'o', samt 'x' og 'z' er alt for nær hverandre. Skulle være en fjortiz-pliz. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Poster handlevogn til deg ikveld Wiki, fikk alt for en meget god pris. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Her er handlevognen min ... Dette er da som sagt bare delene til selve PC'en, småting bestiller jeg siden Synes jeg fikk en ganske god pris Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Alle varene som er på lager blir levert neste uke, men blir ingen PC uten RAM og HK. Men med de varene jeg mottar, så kan jeg jo gjøre klar overraskelsen $$$ Så det blir nok endel små-oppdateringer etter varene har ankommet bad__ip's crib. Vill dere ha masse bilder eller normalt med bilder? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hehe, javel, da blir det masse bilder, men legger de fleste bildene i spoilere, så blir det ikke så sykt mye å ramse gjennom. Skal se om jeg får tatt noen skikkelig gode bilder, det blir hvertfall photoshot av PC'en da den står ferdig edit. WTF (ble dobbelt opp) Endret 5. februar 2010 av bad__ip Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Masse bilder så klart! +1 Når du kjøper for såppas og sier det var billig Så burde du ta det du "sparte" og legge ut MASSE bilder Edit: Post 300 Endret 5. februar 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Ok, da blir det mye bilder, og sa ikke at jeg synes det var lite penger, men mye for penga. Ettersom jeg ikke kan se at jeg finner noen av delene billigere noen andre steder. Derav: Billig... Grats med nummer 300... Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Dette blir gøy å følge med på Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Håper da virkelig at det blir gøy Alltid gøy med ny data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå