Nicht Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei Jeg har et problem med at visst jeg har trent på kveldstid (fotball,friidrett volleyball, bare jeg har vært i aktivitet) da jeg får veldig dårlig søvn den natta pga jeg ""drømmer"" at jeg spiller og kan ikke sove siden jeg liksom spiller, det er helt forferdelig og jeg vet ikke hvordan det kan ha seg. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva mener du? At du drømmer at du spiller og klarer ikke slappe av? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvor lang tid går det fra du trener til du legger deg? Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Det har seg sånn at jeg våkner av å "tenker" nå kan jeg ikke sove fordi jeg ligger jo midt på fotballbanen" f.eks. Treningen pleier vanligvis ver i 19-21 tia. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg sliter også med å sovne hvis jeg trener så sent. Man blir jo full av futt. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 jeg sliter ikke med å sovne, men jeg våkner hele tiden med at jeg tenker at jeg kan ikke sove siden jeg har jo nettop blitt takla på banen, nei nå må jeg se å komme meg opp igjen. dette var et eks. men slik kan det holde på hele natten den dagen jeg trener, ellers sover jeg som en stein. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvis det går ut over søvnen din ville jeg anbefalt å ikke trene så sent. Hvis du ikke får hvilt deg nok går det til slutt ut over treningen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå