aklla Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 jeg skal starte å trene styrke for fullt i slutten av neste måned, trenings-studioet er under oppussing, så jeg får ikke trent før det. jeg har funnet noe som heter KiFit armbånd. DinSide.no sier dette: Pris: 1378 kroner for armbåndet, 92 kroner per måned for abonnementSlik skal det virke: Et high-tech armbånd som du skal bære hele døgnet. Det skal måle hvor mange kalorier du forbrenner, hvor mye du har trent og hvor godt du har sovet. Du registrerer deg også på nettet, hvor du skal føre matdagbok. Abonnementet gir deg videre diett- og treningsinfo og skal tilby skreddersydde råd. Ekspertvurdering: Dette er en ny type skritteller, som gjør langt mer enn å registrere hvor mange skritt du går. Den analyserer kostholdet ditt og treningsnivået ditt - helt ned til hjertefrekvens og hvor mye du svetter. Den oppmuntrer deg til aktivt å ta ansvar for din egen vekt. Karakter: 9/10 dette ser jo ypperlig ut, men jeg vet ikke helt om det er nødvendig, hva sier dere? samt hvilke protein-tilskudd anbefaller dere? altså det beste for bygging av muskler... eller noen gode tips til en som er ganske fersk i styrketrening? har forresten sånn kropps-måler stående her, måler fettprosent, vannprosent, muskler og noe mer tror jeg, kan jeg dra noe nytte av den ved trening? Lenke til kommentar
Pollador Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) KiFit er absolutt å anbefale (trodde ikke jeg skulle si det, lol). Det er i samme gaten som Bodybugg og GoWear og fungerer ypperlig til sitt bruk. Linker med en diskusjonstråd fra Lyle McDonalds forum hvor GoWear har blitt diskutert. http://forums.lylemcdonald.com/showthread.php?t=3461 Endret 20. januar 2010 av Pollador Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) er Bodygugg og GoWear bedre eller hva? viste ikke at det fantes slike ting før Dinside skrev om det btw, planlegger å bruke det mest for motivering, men så klart også for å følge med på aktivitet og slikt Endret 20. januar 2010 av aklla Lenke til kommentar
Knife Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 samt hvilke protein-tilskudd anbefaller dere?altså det beste for bygging av muskler... Egg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 samt hvilke protein-tilskudd anbefaller dere?altså det beste for bygging av muskler... Egg hvilke protein-pulver da, akter ikke å gå rundt å spise egg halve dagen... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Så lenge du går for myseprotein i isolatform kan du ikke gå feil. Self Omninutrition er et merke jeg har mange gode erfaringer med, og selges bl.a. på Kost1.no. Anbefaler .Whey 84% og Micro Whey 94%, sistnevnte har dog litt merkelig smak, så må tilvennes. Den første smaker dog godt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) har en dunk med Whey Isolate myseprotein fra sist økt, 85%(står det på boksen ihvertfall). syntes den smakte dritt, tok med jordbær, sjokolade er bedre? Endret 20. januar 2010 av aklla Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har alltid kjørt sjokolade, ettersom jordbær ofte smaker veldig kunstig når det er fremstilt... kunstig... Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 har en dunk med Whey Isolate myseprotein fra sist økt, 85%(står det på boksen ihvertfall).syntes den smakte dritt, tok med jordbær, sjokolade er bedre? Har smakt litt av hvert og selvom det er ørlite forskjell på hverandre smaker nok alle like dritt. Jeg vet ikke om planen er å gå opp i vekt/ned i vekt eller holde seg der den er så kan du jo alltids blande oboy (light) med sjokoladesmak eventuelt. Uansett hva man gjør så blir man vant til smaken etterhvert. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Har smakt litt av hvert og selvom det er ørlite forskjell på hverandre smaker nok alle like dritt. Jeg vet ikke om planen er å gå opp i vekt/ned i vekt eller holde seg der den er så kan du jo alltids blande oboy (light) med sjokoladesmak eventuelt. Uansett hva man gjør så blir man vant til smaken etterhvert. jeg kan vel ikke gå ned i vekt og samtidig bygge muskler, så da blir det vel sikkert opp i vekt... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vil påstå at .Whey 84% som jeg linker til lenger oppe her smaker godt. Alt er jo relativt, men dette er den eneste jeg har funnet som jeg faktisk kan nyte litt, i stedet for å ta det på styrten. Litt kraftig sjokoladesmak, men bare blann ut med litt mer melk. Slipper også den voldsomt søte ettersmaken mange proteinpulver har. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Sjokolade er den med "best" smak ikke at det smaker godt uansett. Jordbær går greit, men blir veldig kvalm av den. Natural er forferdelig! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg fikk virkelig proteinpulver i vranghalsen etter for mye inntak, så det ble blandet inn i smoothie! Smaker myyye bedre. Evt lage en protein shake med bananer, peanutsmør, melk og oboy (smaker godt!) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hadde en periode hvor jeg tok jordbær smak blandet med vann i stede for melk. Ingen god ide Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg bruker vann i min sjokolade blanding, melk blir for søtt for min del.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Jeg bruker vann i min sjokolade blanding, melk blir for søtt for min del.. jordbærsmak + melk + en god del oboy = "brukbart" da gikk det ned ihvertfall, men skal kjøpe sjokolade nå. hvor får man kjøpt slike armbånd? har prøvd å finne ut av det på google, men finner ikke noe... Endret 21. januar 2010 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå