Gå til innhold

Vente med å kjøpe ny laptop?

Anbefalte innlegg

Jeg har i den siste tiden vurdert å kjøpe ny laptop, men har ikke klart å komme fram til et konkret standpunkt. Det som holder meg tilbake er utviklingen i pc-bransjen. Det virker som om det skjer mye for tiden, spesielt når det kommer til batterikapasitet. Det virker som om flere og flere bærbare datamaskiner kommer med batteritid på 6 timer +. Laptoper med LED-skjerm virker også interessant.

Hva mener dere? Kommer det til å skje noe spesielt i utviklingen i løpet av det kommende halvåret? Jeg må uansett kjøpe ny pc til høsten, så det blir bare en eventuell utsettelse fra å kjøpe meg ny laptop nå.

- Novair :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vente?

Altså, tror ikke teknologien vil gi seg med det første. Mye nytt på vei. Kjøper du en idag, holder den vel i tre år tenker jeg.

Er ikke noe pc proff. Vent litt og se om det kommer noen med litt peiling :p

Trenger også litt hjelp med dette :]

Lenke til kommentar

Vent med å kjøpe til flere pc'er med de nye i3 og i5 prossesorene er kommet på markedet. Med disse følger ofte med den nye 5xxx serien til AMD/ATI. Ikke mange tester enda, men regner med at disse er endel bedre en de som følger med de fleste bærbare i dag.

Som du kanskje har merket er det mye salg nå, noe av dette skyldes helt klart at de komponentene nevnt ovenfor er på full vei inn i markedet.

Til nå har Asus og HP vært først ute, trykk her.

Lenke til kommentar
Vent med å kjøpe til flere pc'er med de nye i3 og i5 prossesorene er kommet på markedet. Med disse følger ofte med den nye 5xxx serien til AMD/ATI. Ikke mange tester enda, men regner med at disse er endel bedre en de som følger med de fleste bærbare i dag.

Som du kanskje har merket er det mye salg nå, noe av dette skyldes helt klart at de komponentene nevnt ovenfor er på full vei inn i markedet.

Til nå har Asus og HP vært først ute, trykk her.

Akkurat dette jeg prøvde å få frem;) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...