Marbyz Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har i den siste tiden vurdert å kjøpe ny laptop, men har ikke klart å komme fram til et konkret standpunkt. Det som holder meg tilbake er utviklingen i pc-bransjen. Det virker som om det skjer mye for tiden, spesielt når det kommer til batterikapasitet. Det virker som om flere og flere bærbare datamaskiner kommer med batteritid på 6 timer +. Laptoper med LED-skjerm virker også interessant. Hva mener dere? Kommer det til å skje noe spesielt i utviklingen i løpet av det kommende halvåret? Jeg må uansett kjøpe ny pc til høsten, så det blir bare en eventuell utsettelse fra å kjøpe meg ny laptop nå. - Novair Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vente? Altså, tror ikke teknologien vil gi seg med det første. Mye nytt på vei. Kjøper du en idag, holder den vel i tre år tenker jeg. Er ikke noe pc proff. Vent litt og se om det kommer noen med litt peiling Trenger også litt hjelp med dette :] Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Forresten. Hva skal den brukes til? Gaming og Redigering osv? Altså du trenger noe heftige greier? Eller MSN, og Internett? Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Forresten. Hva skal den brukes til? Gaming og Redigering osv? Altså du trenger noe heftige greier? Eller MSN, og Internett? - Redigering - FSX (Flight simulator X) - CS - MSN - Surfing - Skolearbeid osv. Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Ingenting å vente på med andre ord? Lenke til kommentar
ExpulsioN Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Vent med å kjøpe til flere pc'er med de nye i3 og i5 prossesorene er kommet på markedet. Med disse følger ofte med den nye 5xxx serien til AMD/ATI. Ikke mange tester enda, men regner med at disse er endel bedre en de som følger med de fleste bærbare i dag. Som du kanskje har merket er det mye salg nå, noe av dette skyldes helt klart at de komponentene nevnt ovenfor er på full vei inn i markedet. Til nå har Asus og HP vært først ute, trykk her. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Vent med å kjøpe til flere pc'er med de nye i3 og i5 prossesorene er kommet på markedet. Med disse følger ofte med den nye 5xxx serien til AMD/ATI. Ikke mange tester enda, men regner med at disse er endel bedre en de som følger med de fleste bærbare i dag. Som du kanskje har merket er det mye salg nå, noe av dette skyldes helt klart at de komponentene nevnt ovenfor er på full vei inn i markedet. Til nå har Asus og HP vært først ute, trykk her. Akkurat dette jeg prøvde å få frem;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå