eple10 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei Jeg har en Samsung LE40M71B tv fra 2007, og en PVR dekoder fra altibox (LYSE), av merket Motorola , modell 1960 Jeg har nå prøvd å programmere Samsung kontrollen til å kontrollere altiboxen/digitaldekoderen, uten hell, ingen reaksjon i det hele tatt. (Har brukt oppgitt kode for Motorla som medfulte bruksanvisnig. Jeg prøvde også å programmere Samsung-kontrollen for å kontrollere min Harman Kardon DVD spiller, dette gikk bare delvis. Motsatt går greit, dvs altibox-fjernkontrollen klarer tv'n. Noen som har prøvd på dette og kan gi noen tips ? :-) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Beste tipset jeg kan gi er: kjøp deg en logitech harmony (av prisklassen du foretrekker, de fungerer alle på mer eller mindre samme måte). Lenke til kommentar
eple10 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Beste tipset jeg kan gi er: kjøp deg en logitech harmony (av prisklassen du foretrekker, de fungerer alle på mer eller mindre samme måte). Ja har kikket litt på det, den ser jo bra ut. Hadde foretrukket samsungkontrollen, men ser jo nå at den ikke har kanal for å styre forsterker, så da er det jo ikke så mye vits i. Altibox-kontrollen klarer til og med min gamle denon forsterker Harman kardon har gjort den genistrek å lage en seperat "on" knapp og en seperat "off" knapp på fjernkontrollen til DVD, dette medfører at jeg kun kan slå dvd spilleren på med altibox-kontrolleren . Så spørs det da om harmonyen klarer denne utfordringen, er egentlig dette som er det største problemet nå . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå