Gå til innhold

Samsung fjernkontroll VS Altibox

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en Samsung LE40M71B tv fra 2007, og en PVR dekoder fra altibox (LYSE), av merket Motorola , modell 1960

Jeg har nå prøvd å programmere Samsung kontrollen til å kontrollere altiboxen/digitaldekoderen, uten hell, ingen reaksjon i det hele tatt. (Har brukt oppgitt kode for Motorla som medfulte bruksanvisnig.

Jeg prøvde også å programmere Samsung-kontrollen for å kontrollere min Harman Kardon DVD spiller, dette gikk bare delvis.

Motsatt går greit, dvs altibox-fjernkontrollen klarer tv'n.

Noen som har prøvd på dette og kan gi noen tips ?

:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beste tipset jeg kan gi er: kjøp deg en logitech harmony (av prisklassen du foretrekker, de fungerer alle på mer eller mindre samme måte). :)

Ja har kikket litt på det, den ser jo bra ut. Hadde foretrukket samsungkontrollen, men ser jo nå at den ikke har kanal for å styre forsterker, så da er det jo ikke så mye vits i. Altibox-kontrollen klarer til og med min gamle denon forsterker :)

Harman kardon har gjort den genistrek å lage en seperat "on" knapp og en seperat "off" knapp på fjernkontrollen til DVD, dette medfører at jeg kun kan slå dvd spilleren på med altibox-kontrolleren

. Så spørs det da om harmonyen klarer denne utfordringen, er egentlig dette som er det største problemet nå .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...