Gjest Guest_Gutt15_* Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei, jeg er da altså en gutt på 15 år. Har faktisk en ganske lang "runke-karriere" for å være på min alder. Tro det eller ei, men jeg starta når jeg var 7 år. Men altså, jeg har egentlig hatt min egen runkemetode hele livet, for jeg har litt for trang forhud, (tror jeg). Den metoden er ikke nødvendig å gå i detalj med, men det som er problemet er jo det at jeg vet jo at den metoden ikke funker i det hele tatt under samleie. Også skulle jeg da dusje idag da, for å vaske stumpen og pumpen. Og da begynte jeg jo selvfølgelig å ta på pumpen. Også tok jeg da forhuden bakover (jeg hadde ikke ereksjon, så den var helt slapp) så langt som jeg aldri hadde gjort før, nemlig HELT BAK PENISHODET. Og jeg fikk jo sjokk, for jeg fikk ikke forhuden tilbake over, og jeg ante ikke om dette er normalt, og det gjorde helt forjævlig vondt å ta på den og når vanndråpene traff den, jeg tør ikke tenke på det engang. Så jeg skrudde av dusjen og prøvde å ta forhuden så forsiktig tilbake som jeg kunne, men problemet var jo at penisen holdte på å stivne, og jeg var så uuutrolig redd for at den skulle bli stiv, for da tror jeg nok at jeg hadde fått utrolig vondt, det aner jeg ikke, men jeg turte ikke. Men jeg klarte HELDIGVIS og få forhuden tilbake over penishodet, og lovet meg selv å aldri gjøre det igjen, for det var virkelig sjokkende. Men spørsmålene mine er da som følger: 1. Er det meningen at forhuden skal heelt bak penishodet under samleie, og isåfall, hvordan i H klarer de det når det gjør så vondt? Er det en vanesak? 2. Og er det meningen at man skal klare å få forhuden tilbake igjen over penishodet under et samleie? 3. Kommer forhuden min til å vie seg ut etterhvert som jeg blir eldre? 4. Hvor gammel må jeg være for eventuelt å "åpne" litt uten at foreldrene mine trenger å vite noe? 5. Burde jeg da ta full overhaling(altså omskjæring), eller bare "åpne" litt som jeg sa istad? Og en liten ting til, kunne noen postet et bilde, eller en link til et bilde av en "normal penis"? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 1. Jepp, meningen . Blir mindre følsom etterhvert 2. Jepp, meningne . 3. Kanskje, Kanskje ikke. Tror ikke det egentlig. Men gå til legen. Du får noe salve og noe drit som du skal tøye den med. Hvis de finner ut at den er altfortrang tar de å snitter litt i den så den blir større. Ikke spør meg hvordan det går. 4. Hmm.. "Åpne litt"?.. Går ut ifra at siden foreldrene dine ikke skal vite noe, skal du vet "åpne deg" for legen? De har da taushetsplikt. Men vet ikke hvordan det er siden du er under 18. Forstår egentlig ikke problemet med å si dette til dine foreldre. Såklart det er flaut, men det er da verd det? Er det ikke? Har selv sagt masse rart til faren min. Som engang da jeg fikk en slags klump, på den. Og en annen gang når jeg hadde så vondt i testiklene. Men nok om det. 5. Hvorfor omskjære? Det er da unødvendig.. Forsto nå hva du mente med "Åpne litt" Orker ikke gå tilbake å reskrive. Et lite snitt hos doktoren hjelper. Og selvfølgelig salver da. Poste ett bilde av en normal penis kan jeg gjøre, ja. En ting jeg må si: Det er viktig at hvis det gjør vondt når du drar den bak hodet, altså at den blir sittende fast - må du være veldig, veldig forsiktig med den. Hvis den setter seg fast, og kommer ikke tilbake igjen, kan blodsirkulasjonen stoppe. Og hvis dette varer for lenge, kan konsikvensene blir ille. Det beste da er å knipe hardt på hodet mens du prøver å få huden tilbake. Viktig å tøye den forresten. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det går seg nok til. Ronking er sunn og god trening, du må prøve å dra bakover når du har ronka litt og er skikkelig kåt, etterhvert så går det lettere^^ Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Følte det ble litt rart å google "Penis". Så jeg gir den jobben til noen andre, please. Ta og les denne du. Skumleste bare, men mye bra stoff. Endret 20. januar 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det går seg nok til. Ronking er sunn og god trening, du må prøve å dra bakover når du har ronka litt og er skikkelig kåt, etterhvert så går det lettere^^ Ettersom han akkurat får den over hodet i slappis, ville jeg vert litt forsiktig. Les det jeg linket fra lommelegen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå