Lucho Gonzalez Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) avs : 5,1 Km treadmølle uten stigning 12 - 14 - 16 km i snitt tid : 30 Min + 150 crunches/situps \\\ 5 x 30 120 pushups \\\ 4 x 30 kom nettop fra 3-mnd skadde, begynte å trenne på mandag/ 3 gangen med idag jeg trente sefølgelig roligere på mandag enn tirsdag og litt roligere på tirsdag enn idag... jeg spiller fotball, tror dere at det er bra å trenne sånt før jeg begynner på fotball igjen. en annen ting, har jeg sjanse å få 6 pack om noen månder om jeg fortsetter med det samme. jeg spiser 4 måltider daglig, men ikke faste måltider, liksom ikke i samme tid hverdag Endret 20. januar 2010 av justlikethat4rd Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kommer helt an på, for å få en six-pac må du ha veldig lite fett og spise nok proteiner og jeg vet ikke hvordan du ser ut fra før heller.. Tror den styrketreningen din er altfor hard eller for fort hver dag, prøv å ta så mange repitisjoner du kan 2-3 ganger hver dag saakte (1001-1002-1003) Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Kommer helt an på, for å få en six-pac må du ha veldig lite fett og spise nok proteiner og jeg vet ikke hvordan du ser ut fra før heller..Tror den styrketreningen din er altfor hard eller for fort hver dag, prøv å ta så mange repitisjoner du kan 2-3 ganger hver dag saakte (1001-1002-1003) du menner at jeg skal ta styrketreninen lit saktere, men du mente ikke at jeg skulle ta 1003 rep vel.-- er det bedre å ta 15 sakte, liten pause 15 til med samme tempoet-- eller mente du at jeg skulle liksom fordele utover hele dagen,, f.eks: 2 x30 morgen, 3-30 på dagen, osv. jeg kan sikkert ta 8x30 gjennom hele dagen, liksom så mange jeg orker Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 5 km på 30 minutter er helt greit, men ikke noe å skrive hjem om. 10 km/t i snitt Vil anbefale deg å løpe 4x4 intervaller, les denne: http://www.tn.no/artikler.aspx?id=177 Skal du ha frem sixpacken må du ha stålkontroll på kostholdet for å få fettprosent ned. Lenke til kommentar
Justice123 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Hehe, ingen som forstår at det er galt i å diskutere og kommentere dette innlegget? Altså 5km på 30 min på bane er ikke veldig stort. 5km på 30 min med stor stigning er derimot bra. Blir for dumt å kommentere og svare på dette om du ikke kommer med slike opplysninger;) Btw alle har en six-pack og 8-pack. Problemet er å få disse musklene synlige. Sliter litt med det samme selv.. Endret 20. januar 2010 av Justice123 Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hva jeg mente var å telle si 1001-1002-1003 sakte inne i deg for hver situp, men som personen over sier, viktigste er kostholdet. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Btw alle har en six-pack og 8-pack. Nei.. Det er gentetisk bestemt, noen bodybuildere har bare 2 pack (og ja,de har fett prosent nede mot %2-7) andre har 6-8 pack. Lenke til kommentar
Justice123 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Btw alle har en six-pack og 8-pack. Nei.. Det er gentetisk bestemt, noen bodybuildere har bare 2 pack (og ja,de har fett prosent nede mot %2-7) andre har 6-8 pack. Eeehh? Kan ikke si at jeg er noen ekspert innefor medisin eller i et bestemt bodybuilder miljø, men så lenge vi ikke snakker om VELDIG store genetiske feil, har stort sett alle menn samme muskler, og alle kvinner samme muskler. Problemet, som du var inne på er fettprosenten, altså du har for mye fett på kroppen til å få frem disse musklene. De er jo der, fordi det er helt vanlige magemuskler...Samme som å si at ikke alle har biceps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå