Gå til innhold

Intel SSD ødelagt?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg drev å prøvde ut noen themes for windows som jeg lastet ned. For å bruke themene måtte jeg endre på noen system filer, explorer.exe, shell32.exe, og explorerframe.exe. Det fungerte utmerket, og bestemte meg for å spille litt css. Spilte i en times tid, plutselig fikk jeg blue screen. Når jeg prøvde å starte pcen igjen, fikk jeg beskjed om at det ikke fantes noe operativsystem på pcen.

Jeg har 2 harddisker, en intel x25-m intel x25-m 80 gb ssd gen 2, og en velociraptor. OSet lå på ssden.

Jeg prøvde å reparere systemet ved å bruke windows 7 dvden, men den fant ikke noe OS. Prøve deretter å installere det på nytt, men ssden dukket ikke opp der jeg kunne velge hvor jeg skulle installere windows. Da prøvde jeg å installere på velociraptoren. Det fungerte en liten stund, før jeg plutselig fikk en feilmelding. Restartet så maskinen for å prøve på nytt. Da dukket begge harddiskene opp, men det sto at ssden var tom. Prøvde å formatere den for å installere på nytt der, men fikk bare melding om at det ikke går ann å installere på den.

Åpnet så pcen, og tok ut begge harddiskene og koblet til på nytt, men byttet om på tilkoblingene. Startet pcen på nytt, men ssden dukket ikke opp. Trykket på "refresh" og da dukket den opp igjen. Fikk fortsatt beskjed om at jeg ikke kunne installere på den. Prøvde deretter å installere på velociraptoren, og det fungerte endelig.

Nå sitter jeg her i windows, men ssden dukker ikke opp på min datamaskin eller noe.

Er ssden død?

Er meget takknemlig for alle svar! :)

Endret av GunnarGul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...