amish Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei. Har nettop kjøpt ny cd-spiller til bilen, og byttet ut den "Roadstar" skiten som kom med bilen(brukt). Men har et problem som vi hadde med den andre spilleren også, som er at når jeg slår av bilen og tar ut nøkkelen mister cd-spilleren minnet. Som lagrede instillinger og radio stasjoner. Kom fram til at 12v linjen som ligger direkte til spilleren når bilen er av er brutt nesten helt ved sokkelen til ISO pluggen. Så lurer jeg på hvor jeg kan enten få kjøpt en ny ISO plugg eller hvor jeg kan få kjøpt en ny sokkel for å montere kabelen på nytt i den orginale ISO kontakten jeg har. Er en slik ISO-A jeg trenger, eller plugger til den. Takker. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Biltema har ISO plugger. Lenke til kommentar
amish Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Biltema åpner ikke i bodø før i mars tror jeg:p Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fosøk her da: http://www.mekonomen.no/default2.asp?p=butik&m=butik Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har en strøm-ISO med løse pins som "byggesett", er vel det enkleste i ditt tilfelle. 50,- inkl frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå