Gå til innhold

spotify på mobilen?

xxxxxx

Anbefalte innlegg

hei noen som vet om det går an å laste ned spotify og bruke den på •Sony Ericsson Aino??

om du må laste det ned på pcen og så legge det over på mobilen eller om det går an å laste det rett ned på mbilen:P

tusen takk for svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei noen som vet om det går an å laste ned spotify og bruke den på •Sony Ericsson Aino??

om du må laste det ned på pcen og så legge det over på mobilen eller om det går an å laste det rett ned på mbilen:P

tusen takk for svar..

Det går ikke å innstallere Spotify på en Aino.

Lenke til kommentar

Spotify er heller ikke støttet på Aino i følge denne siden. Det er også litt vanskelig å finne info om hva slags OS Aino kjører, men det virker som det kjører sin egen avart av symbian S60, så det skal vel litt til at spotify kommer med støtte kun til den...

EDIT: Noen kom visst før meg, men jeg fikk i det minste bidratt med kilde ;)

Endret av MrEspen
Lenke til kommentar
Spotify er heller ikke støttet på Aino i følge denne siden. Det er også litt vanskelig å finne info om hva slags OS Aino kjører, men det virker som det kjører sin egen avart av symbian S60, så det skal vel litt til at spotify kommer med støtte kun til den...

EDIT: Noen kom visst før meg, men jeg fikk i det minste bidratt med kilde ;)

Aino har Sony Ericssons lukkede OS, ikke noe Symbian av noe som helst slag der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...