xxxxxx Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 hei noen som vet om det går an å laste ned spotify og bruke den på •Sony Ericsson Aino?? om du må laste det ned på pcen og så legge det over på mobilen eller om det går an å laste det rett ned på mbilen:P tusen takk for svar.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Skal du bruke Spotify på mobilen så må du ha Premium, som koster penger. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 hei noen som vet om det går an å laste ned spotify og bruke den på •Sony Ericsson Aino??om du må laste det ned på pcen og så legge det over på mobilen eller om det går an å laste det rett ned på mbilen:P tusen takk for svar.. Det går ikke å innstallere Spotify på en Aino. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Spotify er heller ikke støttet på Aino i følge denne siden. Det er også litt vanskelig å finne info om hva slags OS Aino kjører, men det virker som det kjører sin egen avart av symbian S60, så det skal vel litt til at spotify kommer med støtte kun til den... EDIT: Noen kom visst før meg, men jeg fikk i det minste bidratt med kilde Endret 20. januar 2010 av MrEspen Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Spotify er heller ikke støttet på Aino i følge denne siden. Det er også litt vanskelig å finne info om hva slags OS Aino kjører, men det virker som det kjører sin egen avart av symbian S60, så det skal vel litt til at spotify kommer med støtte kun til den... EDIT: Noen kom visst før meg, men jeg fikk i det minste bidratt med kilde Aino har Sony Ericssons lukkede OS, ikke noe Symbian av noe som helst slag der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå