Monna Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har laget meg en paypal-konto, men vet ikke hvordan dette fungerer... Jeg har 0 kroner på paypal-kontoen min, og på min siste aktivitet står det at jeg har handlet for 43 USD. Hva må jeg gjøre nå? Trekkes det fra kredittkortet mitt nå, eller må jeg fysisk gjøre noe for at det jeg har handlet skal bli betalt til selger? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det trekkes automatisk fra kredittkortet ditt som er registrert hos PayPal. Lenke til kommentar
pixl Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har laget meg en paypal-konto, men vet ikke hvordan dette fungerer... Jeg har 0 kroner på paypal-kontoen min, og på min siste aktivitet står det at jeg har handlet for 43 USD. Hva må jeg gjøre nå? Trekkes det fra kredittkortet mitt nå, eller må jeg fysisk gjøre noe for at det jeg har handlet skal bli betalt til selger? Hvis du har lagt inn all info om kortet ditt (du kan dobbeltsjekke på profile edit/add cards elns) og det står under "history" at du betalt 43 dollar til en eller annen så skal det være i orden det. Da blir det trukket i fra kortet ditt. Grunnen til at det står 0 kroner er at du ikke har overført noe eller fått penger inn på paypalkontoen din. Jeg lar også paypal heller trekke penger rett i fra kortet hver gang jeg bruker det fremfor å ha penger stående der Lenke til kommentar
Monna Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Takker for svar! Da vet jeg at varen blir betalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå