Jon_ Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Blir platinum spillene gitt ut mer eller mindre uten forvarsel, eller finnes det et sted hvor man kan se hva som kommer til å komme ut i billigversjon? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Tror ikke det finnes en liste som alltid blir holdt oppdatert noensteds. De siste Platinum (Europa)/Greatest Hits (USA)/The Best(Japan)-release'ene pleier å bli annonsert på store spill-konferanser, som E3, TGS, eller Gamesconvention. Enkleste måten å finne dem på er via. play-asia, eller lignende oversiktlige butikker å velge Playstation 3, og deretter velge games under 30$, så får du opp en ca. 12 sider med spill. Det er avogtil forskjellige titler som blir platinum-utgivelser i hver sone, i Europa har f.eks. Heavenly Sword solgt godt nok til å bli platinum, mens i USA er det ikke det. Så det kan være lønnsomt å finne en butikk i hver sone. Når jeg importerer spill, så har jeg veldig god erfaring med 'vgp.ca' for amerikanske utgivelser, og yes-asia, fra asiatiske-utgivelser. På sistnevnte er det litt viktig å sjekke hvilke språk utgivelsene kommer på. I Norge liker jeg best å bruke absolutt-spill, når de er konkuransedyktig på priser, fordi de ofte er lynraske med levering. Endret 20. januar 2010 av KongRudi Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har lest at det er 400.000 solgte i Europa, andre regioner har jeg ingen anelse om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå