Glasskonstruksjon Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fattern har på en eller annen måte klart å fjerne kalkulatoren fra sin Nokia 6303. Noen som har vært borti noe liknende? Er det mulig å installere en ny? Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fattern har på en eller annen måte klart å fjerne kalkulatoren fra sin Nokia 6303. Noen som har vært borti noe liknende? Er det mulig å installere en ny? skjedde med meg og... knuste telefonen i veggen, alt virka etterpå. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nokia Labs har en god kalulator for Symiban S60 - telefoner. Ellers kan du jo prøve å se om du finner en på Getjar.com sine sider eller lignende. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Nokia Labs har en god kalulator for Symiban S60 - telefoner. Ellers kan du jo prøve å se om du finner en på Getjar.com sine sider eller lignende. Takk! Men er man nødt til å installere via PC Suite? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Er ikke sikker. Lenge siden jeg selv lastet den ned. Prøv denne, som er et mist like godt alternativ, der du også kan sette inn egne funksjoner. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nokia Labs har en god kalulator for Symiban S60 - telefoner. Ellers kan du jo prøve å se om du finner en på Getjar.com sine sider eller lignende. 6303 er vel bare en S40-telefon? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan godt være ferrek. Derfor nevnte jeg S60 telefoner. Vil uansett tro at .jar filer vil fungere bra, som ofte finnes på getjar.com Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Er ikke sikker. Lenge siden jeg selv lastet den ned. Prøv denne, som er et mist like godt alternativ, der du også kan sette inn egne funksjoner. Noe galt med den linken? Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Prøver denne. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Den var ikke bra nok. Kan du fornye linken, HalogenpæreUtenLys? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ok. Skal la datamaskinen stå på hele dag. Gå inn her og last ned manuelt "cCalc_S60_3rd_112.sis" (Trykk på "last ned", som står i parantes om du får problemer) Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Got it! Takk Men er litt usikker på hvordan jeg installerer. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Got it! Takk Men er litt usikker på hvordan jeg installerer. Kabel: Dra den likegjerne inn på en kjent og tilgjengelig mappe på mobilen. Bruk filutforskeren i mobilen til å finne filen. Klikk da på "ok" tasten på mobilen for å installere. Blåtann: Koble sammen mobil og datamaskin. Dra filen over til mobilen og du vil få en melding om du vil installere programvaren. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Det skal jeg klare, takker Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) "Filformatet støttes ikke". Regner med det er fordi denne er S40. Får lete mer på getjar.com Endret 27. januar 2010 av Tomriel Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Prøv å sett mobilen tilbake til fabrikkstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå