DaRe_deVIl Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg sitter med ett ASUS A7V8X for tida, men det jobber ikke så bra sammen med mitt nye sk Sapphire 9700 non-pro...Så hvilket hk bør jeg velge...for amd selvfølgelig... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har god erfaring med hovedkort fra Abit, bruker nå et Abit KX7-333 sammen med et ATI Radeon 9700 pro, som fungerer bra. Forøvrig tror jeg det skal gå å løse problemene du har med det nåværende oppsettet ditt. Har du prøvd slikt som nyeste BIOS, 4X AGP, Nyeste drivere... ? Lenke til kommentar
formann Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Abit NF7-S v2.0 .. Kjempekort enten man skal overklokke, eller ikke. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Et HK med Nforce2-ultra 400 chipset vil gjøre susen. Asus A7N8X Del. ver 2, Abit NF7-S ver. 2, eller EPoX EP-8RDA3+ Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Ja, kanskje det var en ide og sette ned agp til 4 x istede for å ha den på 8 x.... takk for tipset i alle fall...Hvordan blir ytelsen vis jeg setter ned agp da.... Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Et HK med Nforce2-ultra 400 chipset vil gjøre susen.Asus A7N8X Del. ver 2, Abit NF7-S ver. 2, eller EPoX EP-8RDA3+ Akkurat dette chipsettet er vel det som i dag regnes som best for AMD-plattformen. Dersom du overklokker i tillegg, så er vel rangeringen slik: AbitEpox ASUS Ellers så er det vel bare å velge det du er mest komfortabel med, eller kanskje det kortet som gir deg mest utstyr i bundelen. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Litt ytelsestap kansje men det er ikke mye. Ugjør kansje 100-200 poeng i 3dmark 2001 SE for å tippe. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 HAr hatt bare hatt ASUS før også noen ukjente merker..men, det var jo når jeg satt med en pentium pro og sånn da..Har litt lyst til å prøve abit eller epox, så det blir enten en ABIT NF-7 2.0 eller ett Epox 8RDA3+... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå