Poelse Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Snart sesjon, har veldig lyst til å inn, men vet ikke på hva, er veldig interessert i å lage mat, og kunne gjerne vært på kjøkkenet, men har også lyst til å få lastebillappen, bare for å ha noe igjen for å ha vært der, men tror egentlig ikke jeg hadde fått noe bruk for den senere. Endret 6. februar 2015 av Poelse Lenke til kommentar
Snowballen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ettersom jeg har fortstått det så er det ikke noe stress med det, du kan ringe vernepliksverket i ettertid, og skifte på "Valgene" dine. Lenke til kommentar
Poelse Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Ok, men greit å høre fra andre som kanskje har vært inne om hva di meiner uansett;) Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvis du har lyst til å kjøre lastebil kan du jo sette deg opp i CSS-bataljonen. Om du behøver førerkort for det kjøretøyet du blir satt til å kjøre/ha ansvar for, vil forsvaret gi deg lappen. Lenke til kommentar
Poelse Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Hvis du har lyst til å kjøre lastebil kan du jo sette deg opp i CSS-bataljonen. Om du behøver førerkort for det kjøretøyet du blir satt til å kjøre/ha ansvar for, vil forsvaret gi deg lappen. Hvis jeg får lappen så har jeg den vel når jeg er ferdig i militæret også? hørte noen som snakka om at jeg fikk et sertfikat så jeg kun kunne kjøre i forsvaret, noen som vet om dette stemmer? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Selvsagt. Spørsmålet er om de prioriterer deg, eller andre som evt. har lappen allerede. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Skal nevnes at det svært sjeldent er mange nok som allerede har lappen for tyngre kjøretøy. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) søk på CSS som sjåfør på tungtransport, begrunn valget med fremtidig jobb som lastebilsjåfør etter militæret. fint om du klarer og få papirer fra et firma om at de vil ansette deg etter FGTJ Endret 24. januar 2010 av dynaBel Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 snakk ordentlig med gutta på sesjon. det hjalp meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå