_Nitro_ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Bruker Arson til å brenne cdèr, men jeg skulle ønsket at jeg kunne bruke cd-kopi muligheten. Grunnet til at jeg ikke kan dette, er at jeg ikke finner cd-rommen min under brennerprogrammet. Kan d ha noe med at jeg kjører scsi emulation på kunn cd-brenner, grunnen til at jeg kjører den kunn på cd-brenner er at jeg er ikke sikker på hvordan man kan bruke scsi emulation på 2 cd-rom/brennere sammtidlig. Noen her som vet? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hos meg kunne jeg ikke bruke cdromen i brenneprogrammet uten å ha scsi emulering på den. Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Problemet mitt er jo at jeg ikke hvet hvordan jeg skal sette scsi emulation på flere cd/cdr en en. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Mener det er en guide på www.tldp.org Se om det hjelper, hvis ikke, skal jeg se om jeg kan skrive en guide til faq'en... Lykke til Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg har sett der, det er mulig at det er jeg som er blind. men jeg fant ikke noe.! Noen som har en url til den rette guiden der det står? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Det jeg gjorde for å få scsi emulering på cdromen var å legge til: hdc=ide-scsi hdd=ide-scsi på samme linje som kjerna står i /boot/grub/grub.conf hdc er cdromen min, og hdd er brenneren min. Da ble det seende sånn ut: kernel /boot/bzImage root=/dev/hdb1 hdc=ide-scsi hdd=ide-scsi Hvis du bruker lilo vet jeg ikke hvordan du skal sette det opp, men det blir vel noe av det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå