Xprez Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei, logget på WoW etter jobben på mandagen og fikk et sinnsykt stort sjokk når jeg så at alt av gear, emblems, gold, etc fra main og alts var borte. Har laget en ticket og brukt webformet men ikke fått noe mer enn et autogenerert svar om at di skal se på saken og komme med svar så snart som mulig. Litt senere utpå kvelden så fikk jeg først en mail på at accounten min vart perma banna og noen minutter senere en mail om auto resetting av passord pga at det var bevis på at noen hadde vært inne på accounten min. Har spilt i over et år nå og aldri kjøpt gull, noen som har erfaring på hvor lang tid det tar før du får noe hjelp fra supporten til blizz? og om jeg får kontoen tillbake i det hele tatt siden den er perma banna? Det merkelige er i det hele tatt at noen har klart å fått fatt på passordet mitt siden jeg har ikke vært innom sider utenom det normale, kjører både antivirus og skikkelig firewall og ukentlig skann med malwarebytes. Det eneste jeg har gjort i det siste utenom det normale er å sette opp et nytt ui i wow med addons manuellt nedlastet fra curse. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Om den er permbannet så tviler jeg veldig sterkt på at du får den tilbake, selv om du kontakter dem og gir ID og forklaring. Ventetiden varierer, vanligvis får man svar på mail etter 1-3 dager. Hvis de etterforsker kontoen kan det ta lengre tid. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Du får nok den tilbake med litt tålmodiget, dem ser nu om account er hacked ;> Du bruker vel ikke google til å søke etter noen wow sider ect, armory for eksempel? ;> Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det der skjer hele tiden. Utenom at du er permbanna. Ikke noe blizz ikke kan fikse opp i. Men det som pleier å skje er at accounten din blir frozen fram til du kan bevise at det er du, som eieren av accounten som logger inn(Du må vel vente 24 timer først). Og hvis du får accounten tilbake får du full refound. Gull, Gear, Emblem, Honor osv. Bare att det tar opptil 3-5 dager på det meste. Selv fikk jeg tingene tilbake 3 dager etter, men da manglet honoren. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vanligvis blir jo kontoer tempbannet, eller frozen som EMS15 sier - ikke permbannet. Og så starter en etterforskning. Men OP sier jo at den er permbannet nå, som virker litt rart. Men uansett, lykke til! Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Vel endelig fått kontoen tilbake etter 1,5 uke, alt restora utenom guildbanken til bank alten min, noen som vet om di gjenoppretter det også? hadde sinnsykt mye mats, etc lagra der + 12k gold + Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå