douwethaman Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 hei, jeg har nett kjøpt meg ps3 slim og prøver å kople den på min gamle tv-skjerm... det er ikke HD eller flatscreen, men skjermen kommer ikke opp, det er bare svart?!!? hvordan fixer jeg det? (jeg bruker scart kabel...) Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 du leser bruksanvisningen og ser om du har koblet det opp riktig og fulgt prosedyrene for å få bilde riktig. ser etter at du faktisk får bilde inn på scart koblingen på tven med annet utstyr vis intet bilde fortsetter så prøver du med ny kabel, vis fortsatt null bilde så snakker du med forhandler Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Slå den av, også holder du start knappen på til du hører det andre "biipet". Da skal det nok funke Lenke til kommentar
douwethaman Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Slå den av, også holder du start knappen på til du hører det andre "biipet". Da skal det nok funke takkar:D det funket =D Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 grunnen er garantert at du har brukt HDMI tidligere. da må du holde inne knappen i noen pip for og resete at den skal gi ut bilde på HDMI Lenke til kommentar
douwethaman Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 grunnen er garantert at du har brukt HDMI tidligere.da må du holde inne knappen i noen pip for og resete at den skal gi ut bilde på HDMI det var akkurat det som skjedde:D du er SYNSK!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå