Gå til innhold

Har litt trøbbel med hjemmeside.

Spenis

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har laga en hjemmeside, jeg holdt på med den litt før jul. Alt har godt fint hittil, jeg har gjort noe som jeg ikke vet hvordan jeg har gjort det. Viss du går inn på siden min www.leiføyvind.com så ser du jo at det der er ikke siden min. Jeg tror jeg har lagt den i en mappe siden altså. Hvordan kan jeg fikse på dette?

Jeg bruker frontpage fra microsoft og lage siden i.

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har laga en hjemmeside, jeg holdt på med den litt før jul. Alt har godt fint hittil, jeg har gjort noe som jeg ikke vet hvordan jeg har gjort det. Viss du går inn på siden min www.leiføyvind.com så ser du jo at det der er ikke siden min. Jeg tror jeg har lagt den i en mappe siden altså. Hvordan kan jeg fikse på dette?

Takk for alle svar.

Kan det være bokstaven Ø som skaper trøbbel?

Hender de lagewr litt spesielle tegn www.leif%c3%b8yvind.com.

Har egentlig ikke så mye peiling, men ville bare prøve med et forslag....

Lenke til kommentar

Takk for alle svar.

Kan det være bokstaven Ø som skaper trøbbel?

Hender de lagewr litt spesielle tegn www.leif%c3%b8yvind.com.

Har egentlig ikke så mye peiling, men ville bare prøve med et forslag....

Jeg tviler på om det er det, siden er der viss du trykker på den mappen som er nederst av de mappene som er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...