mocka Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) I førsteklasse på videregående tok jeg T-matte. Resultatet jeg fikk da er ikke tilfredsstillende nok så jeg ønsker å ta privatisteksamen til sommeren. Det jeg lurer på er om jeg kan ta eksamen i P-matte og så stryke T-mattekarakteren fra førsteklasse, eller om dette resulterer i at jeg får P-mattekarakteren i tillegg til T-karakteren. Forresten så var det kun mulighet til å ta 2P og 2T, ikke 1P og 1T. Dette har nå blitt endret (nytt for i år). Endret 20. januar 2010 av mocka Lenke til kommentar
War Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Er ikke fristen i dag? Og hvilken linje går du? www.udir.no Endret 20. januar 2010 av War Lenke til kommentar
mocka Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Ja fristen er i dag, derfor har jeg litt angst over å komme til bunns i dette (ble opplyst om muligheten igår). Går studiespesialiserende. Man velger enten Praktisk eller Teoretisk matematikk og så S eller R videre (eller P). Jeg har i tillegg hatt S1 og har S2 nå. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Da jeg hadde tatt kun S1 Mekaniske fag-matte + S2 allmenn påbygging (1mx) Først da kunne jeg ta R1 og R2 som privatist. (tilsvarer ca 2 og 3 mx) Det skal stå på sidene dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå