Gå til innhold

[Løst]Lengre reactor animasjoner i 3Ds Max?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har så vidt begynt med å eksperimentere med reactor i 3Ds Max. Og problemet er at animasjonen bare blir på 100keyframes. Uansett om jeg setter opp til at det kan være keyframes på timelinen.

Er det noen som vet om en guide eller lignende for å sette opp antall keyframes reactor skal lage?

På forhånd, takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker på hvor du mener du har prøvd å justere dette; enten i reactor sitt oppsett, eller i Time Configuration.

Reactor:

Gå til Utilities tab'en (hammeren), velg reactor og utvid "Preview & Animation" panelet.

Time Configuration:

Nederst til høyre i 3dsmax, finn ikonet med et lite vindu+klokke (til høyre for current frame counter). Gå inn her og velg framerate (antall bilder i sekundet, PAL er 25fps) og skriv inn hvor lang du vil animasjonen skal være.

Lenke til kommentar
Litt usikker på hvor du mener du har prøvd å justere dette; enten i reactor sitt oppsett, eller i Time Configuration.

Reactor:

Gå til Utilities tab'en (hammeren), velg reactor og utvid "Preview & Animation" panelet.

Time Configuration:

Nederst til høyre i 3dsmax, finn ikonet med et lite vindu+klokke (til høyre for current frame counter). Gå inn her og velg framerate (antall bilder i sekundet, PAL er 25fps) og skriv inn hvor lang du vil animasjonen skal være.

Måten jeg har prøvd å justere dette er som du nevnte med den lille klokken. Dette hjalp ikke. Men jeg fant løsningen under Utilities og reactor. :)

Mange takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...