G Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Runbox.no Runbox.com ser ut til å være nede for telling. Jeg kan fint surfe andre tjenester som Hardware.no med mer, så det er ikke min internettforbindelse noe skurrer på. Kan det være noe galt med Nextgentel sine DNS-servere, eller er det Runbox det svikter hos? Lenke til kommentar
G Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Forsøkte også secure.runbox.com og secure.runbox.no uten hell og lykke. Nextgentel svarte at deres DNS-servere var helt stuerene for øyeblikket. Men jeg fikk opp hovedsiden i noen sekunder, men så datt tjenesten rett ut igjen. Endret 20. januar 2010 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 OK, nå fikk jeg til å lese Driftsstatus siden til Runbox, men det hjalp lite i starten når jeg ikke fikk komme inn på hovedsiden først. Noe som nå ser ut til å funke. Her er direktelenke om Driftsstatus for de interesserte: http://doc.runbox.com/twiki/bin/view/Runbo...o/ServiceStatus (en URL som en neppe går rundt og husker i hodet) Lenke til kommentar
G Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 doc.runbox.com ser ikke akkurat ut å være lynkjapp den heller for øyeblikket dessverre. Noe dårlig at de ikke kan ha den på egen server ett sted. Men, hva vet vel jeg om Runbox sin infrastruktur, kanskje de har den på egen webserver likevel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå