NorvegianDad Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei! Min nåværende telefon ble ødelagt for andre gang, skjermen har nok en gang fått seg en trøkk. Uten at jeg kan skjønne hvordan, for den har ikke fått seg noe hard medfart på jobb idag. Men uansett, jeg har sett på de 2 tlf som nevnt over. Begge har de det meste jeg trenger, ser jo at E75 har litt ekstra, TV-ut, 8x zoom og full tast men E 52 har bedre batteri og virker mer robust (uten at jeg vet), den får også + for gode taster i testen til Amobil. Hvilken er mest robust av dem? Hva jeg liker: - Ikke knirking - 3,5 stereojack - et greit kamera, trenger ikke over 3MP, viktigste at den tar gode bilder når det er lyst. - Tåler litt - Gode taster - Wifi er gøy Begge koster 1 kr med abo. Noen som har noe ris eller ros til en av disse telefonene? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 My bad, E 75 var visst en liten feil i prisguiden. Lurer på om jeg skal kjøpe Nokia 5630. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå