royern78 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg bruker endel stativ, og når jeg skal ta bilde må jeg bruke selvutløser for å ikke skape vibrasjoner i stativet... Dette blir jeg lei av, så derfor begynte jeg å tenke på fjernkontroll... Tenkte på denne: http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=8529 Regner med den er grei til mitt bruk. 10 meter rekkevidde skulle holde for meg Er det noen som vet om den funker på seriebilde-funksjonen? Sånn at det bare er å holde inn knappen på fjernkontrollen, så tar kameraet bilder helt til du slipper....? Lenke til kommentar
Slubbus Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg vil ikke anbefale den fjernkontrollen der. Det er bedre å kjøpe den trådutløseren som du kobler til kameraet med ledning. Den trådløse der må du holde foran kameraet, da mottakeren på kameraet sitter i fronten. Synes også at den trådløse fjernkontrollen ikke alltid reagerer når jeg trykker på den. Ikke er det stor forskjell i pris heller. Forresten, både den trådløse der og trådutløseren funker med seriebilde-funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå