HValder Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Er kjølepastaen på corsair H50 god nok eller det betre å påføre ny? Kan eg koble pumpa til ei psu ledning? Er ikkje 3-pins kontakt på HK ( Gigabyte P55-UD2). Dersom eg bruker push/pull korleis skal eg sette opp viftene? Skal kabinettvifta suge luft gjennom radiatoren ut av kabinettet og corsair vifta blåse luft gjennom radiatoren, eller omvendt? <- kabinettvifte <- radiator <- vifte eller kabinettvifte -> radiator -> vifte -> ? Dersom eg ikkje køyrer push/pull korleis bør eg sette opp luftsrømmen i eit Antec 300, blåse ut eller inn i kabinettet? Bør eg endre oppsettet på nokon av dei andre viftene? (Eg har to vifter i front i tillegg til stock-viftene.) Har ein i5 750 som skal overklokkast til +/- 4 Ghz. Endret 20. januar 2010 av HValder Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Det har nå vell ikke vært noen direkte tester av kjølepastaen som følger med Corsair H50. Jeg vil nødig tro den er av dårlig kvalitet, men om du er usikker så bytter du. På Corsair H50 er det anbefalt at viftene suger inn kald luft gjennom radiatoren, og dette gjelder vell også for push-pull oppsett. På et Antec Antec Three-Hundred med H50, ville jeg hatt luftstrømmen som bildet viser: Endret 20. januar 2010 av Svenni212000 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 ok. Kan eg koble vannpumpa eller evt. ei vifte med 3-pin til ei 4-pin sys-fan kontakt på HK Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 ok. Kan eg koble vannpumpa eller evt. ei vifte med 3-pin til ei 4-pin sys-fan kontakt på HK 3 pins viftekontakter kan kobles på 4 pins cpukjøler kontakt, men tror jeg har hørt noe om at noen systemer ikke starter/kommer opp feilmelding uten den magiske fjerde pinen. vet ikke om det stemmer, bare prøv Lenke til kommentar
HValder Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Allerede løst problemet, kobla pumpa til PSU med ein overgang. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) ok, sorry så ikke [løst] Endret 27. januar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
HValder Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 ok, sorry så ikke [løst] Det hadde eg ikkje forventa heller, satt den ikkje til [løst] før etter du hadde posta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå