picko Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Chess har satt ned prisene igjen, les mer på www.sms-siden.com Lenke til kommentar
picko Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 For Chess Connect er SMS satt ned til 59 Øre, Månedsprisen for Business er satt ned til 129 Kr Og Årsavgiften på King er satt ned til 990 Kr. Noe som gir en effektiv månedspris på 82,50 http://www.sms-siden.com/index.php?side=priser_ab Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Gratis å bli selger av Chess Mobilabonnementer: Ehh, høres jo veldig bra ut. Det vil si at du faktisk ikke må betale noe som helst for å få lov til å selge chess abonnementer!! Fantastisk! Lenke til kommentar
picko Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Får provisjon hver måned på grunnlag av telefonregninga til kundene i 6 ledd nedover i nettverket av selgere... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Picko, du har sikkert peiling på priser på MMS på chess du da? Står mye om prisen på meldinger på sidene deres, men ingenting om MMS (som jeg så da..). Hva koster det egentligt å sende MMS hos chess? [er selv kunde hos chess], og er det noen "kampanje-periode" på MMS slik Telenor og Netcom har for sommeren? (dvs gratis MMS i gitte perioder) Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hva koster det egentligt å sende MMS hos chess? 5 spenn Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Får provisjon hver måned på grunnlag av telefonregninga til kundene i 6 ledd nedover i nettverket av selgere... Pyramidespill anyone? :o Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Inkognito: Er selv meget skeptisk til den metoden chess bruker. Chess virker veldig seriøs, men pga mystiske opplegget der opptrer de som litt mer useriøs i mine øyne... Men det er vel egentlig det samme. De er billig - det holder for meg! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 For Chess Connect er SMS satt ned til 59 Øre. Oiii, billig! Åsså jeg som akkurat skulle til å bestille!!! Flaks! Griseflaks! Lenke til kommentar
picko Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Er jo ikke annet enn god gammeldags nettverksmarkedsføring, ikke noe pyramidespill. Et pyramidespill er når provisjoner blir utbetalt for verving av nye distributører og ikke på basis av varesalg. Mens gjennom FBNett så får man provisjon på grunnlag av ringevolumet til kundene, noe som er en vare. For Chess er dette en billig måte å markedsføre seg, og få nye kunder. Useriøse representanter bli enkelt og greit luket ut av systemet. Mer om pyramidespill vs nettverksmarkedsføring: http://www.networkmarketing.no/artikkel_le...es.php?ar_id=38 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå