agda Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei. har hatt min HTC HD2 noen dager og jeg synes den er kjempefin. Jeg har også lest mye i forumet og lastet ned programmer. Men så stopper jeg opp. Hvordan få de inn på telefonen? Ta for eksempel programmet Fingerboard 2.1 tror jeg det het. Det er pakket med winrar, og når jeg pakker det ut på min PC så er det veldig mange filer. Hvor legger jeg denne mappen/disse filene på mobilen?? Det er jo ikke en exe eller cab fil som jeg har lest om. Jeg får koblet mobilen til datamaskinen og jeg finner mappene på mobilen. Skal det legges i windows mappen eller programmappen? Burde det ikke installeres på en eller annen måte? Hva er WinMO?? Hvordan endrer man registre?? Beklager mitt kunskapsnivå men det er bare en måte å bli flinkere på og det er å spørre dere som kan mye. MVH Agda Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva er WinMO? = windows mobile Hvordan endrer man registre?? bruk CeRegEditor du legger hele filen(der det er masse filer) inn på mobilen og instalerer den i file explore Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Du kan også bruke total commander til å endre registre. Mener å huske jeg brukte det på xperia x1-en min for en god stund siden. Veldig enkelt Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Når du har cab-filene er det bare å legge dem inn i en mappe på telefonen, og klikke på dem fra innsiden. Lenke til kommentar
agda Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Når du har cab-filene er det bare å legge dem inn i en mappe på telefonen, og klikke på dem fra innsiden. Men jeg har jo ikke CAB filer. Hvordan få de inn på telefonen? Ta for eksempel programmet Fingerboard 2.1 tror jeg det het. Det er pakket med winrar, og når jeg pakker det ut på min PC så er det veldig mange filer (ca 100). Hvor legger jeg denne mappen/disse filene på mobilen?? Det er jo ikke en exe eller cab fil som jeg har lest om. Hva er WinMO? = windows mobile Hvordan endrer man registre?? bruk CeRegEditor du legger hele filen(der det er masse filer) inn på mobilen og instalerer den i file explore Men jeg har jo ikke CAB filer. Hvordan få de inn på telefonen? Ta for eksempel programmet Fingerboard 2.1 tror jeg det het. Det er pakket med winrar, og når jeg pakker det ut på min PC så er det veldig mange filer (ca 100). Hvor legger jeg denne mappen/disse filene på mobilen?? Det er jo ikke en exe eller cab fil som jeg har lest om. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Tar jeg ikke helt feil så er denne "RAR" filen du ser en CAB fil. WinRAR tar den som et arkiv som noe CAB er. Så overfør denne "RAR" filen og du er kanskje good to go. Prøv! Skader vel ikke og prøve... Avinstaller WinRar og bruk 7zip. Pirater og 7zip: Ved oppdelte RAR filer må man velge selveste filen som har RAR ending og ikke delfilen, slik som man kan med winrar (er man pirat så skjønner man). Endret 24. januar 2010 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
osmano Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er riktig. Hvis du har winrar på pc'n ser cab-filen ut som det. Bare legg fila på telefonen og åpne filene i telefonen. Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Når du har cab-filene er det bare å legge dem inn i en mappe på telefonen, og klikke på dem fra innsiden. Men jeg har jo ikke CAB filer. Hvordan få de inn på telefonen? Ta for eksempel programmet Fingerboard 2.1 tror jeg det het. Det er pakket med winrar, og når jeg pakker det ut på min PC så er det veldig mange filer (ca 100). Hvor legger jeg denne mappen/disse filene på mobilen?? Det er jo ikke en exe eller cab fil som jeg har lest om. Hva er WinMO? = windows mobile Hvordan endrer man registre?? bruk CeRegEditor du legger hele filen(der det er masse filer) inn på mobilen og instalerer den i file explore Men jeg har jo ikke CAB filer. Hvordan få de inn på telefonen? Ta for eksempel programmet Fingerboard 2.1 tror jeg det het. Det er pakket med winrar, og når jeg pakker det ut på min PC så er det veldig mange filer (ca 100). Hvor legger jeg denne mappen/disse filene på mobilen?? Det er jo ikke en exe eller cab fil som jeg har lest om. jeg kan sende deg cab filen for fingerkeyboard hvis du ønsker det. den er ca. 900kb Lenke til kommentar
agda Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Tar jeg ikke helt feil så er denne "RAR" filen du ser en CAB fil. WinRAR tar den som et arkiv som noe CAB er. Så overfør denen "RAR" filen og du er kanskje god to go.Prøv! Skader vel ikke og prøve... Avinstaller WinRar og bruk 7zip. Pirater og 7zip: Ved oppdelte RAR filer må man velge selveste filen som har RAR ending og ikke delfilen, slik som man kan med winrar (er man pirat så skjønner man). Hei. Har avinstallert RAR og hadde allerede WinZip inne. Nå har alle filene/programmene jeg har lastet ned zip ikon og format. Når jeg ÅPNER DE PÅ PC'en ser jeg ingen cab filer. Hvis zip fila er en cab fil kan jeg prøve å legge den inn på mobilen men skal den i egen mappe? finner den riktig mappe og ikoner selv? På forhånd takk Hilsen eier av verdens flotteste telefon Lenke til kommentar
osmano Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvis zip fila er en cab fil kan jeg prøve å legge den inn på mobilen men skal den i egen mappe? finner den riktig mappe og ikoner selv? På forhånd takk Hilsen eier av verdens flotteste telefon Du kan legge den hvor du vil. Lag deg en mappe som du kaller Cab's på minnekortet så har du orden på cab-filene dine.... Lenke til kommentar
agda Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hva er WinMO? = windows mobile Hvordan endrer man registre?? bruk CeRegEditor du legger hele filen(der det er masse filer) inn på mobilen og instalerer den i file explore Endret 22. januar 2010 av agda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå