petterg Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg ønsker meg en app (til symbian og/eller android) som holder kontroll på meg i jobbsammenheng. Er det noen som vet om et program som takler dette? Det er en stor fordel om den fungerer også der det ikke er nettdekning. Den hverdagen jeg ønsker meg er: Når jeg går ut døra, trykk på en knapp. App registrerer tidspunkt og GPS kordinater og gir meg valget om transportmiddel (bein, sykkel, bil, buss, fly...). Ved valg av noe som gir km-godtgjørelse beregnes km fra reiseveien. Ved valg av noe som krever billetter kan jeg skriv inn billettpris. Underveis kan jeg bytte transportmiddel. Fremme hos kunden kan jeg trykke igjen at jeg har kommet frem. Tid og sted registreres. Så et nytt trykk når selve jobben starter, og en beskrivelse av jobben. Og enda ett trykk for lunsjpause - app registrerer når, hvor og jeg får valget om maten er dekket av kunde, arb.giver eller privat. Så enda et trykk når arbeidet fortsetter Og et trykk når jeg er ferdig. Da blir det gjerne en ny reise, enten hjem, til arb.giver, eller ny kunde. Når dagen/uka/måneden er ferdig kan man hente ut fakturagrunnlag og reiseregninger fra telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå