Bjorkizz Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Har fått min nå Er storfonøyd! Fint design, rask som bare det, men har ikke fått testet så mye spillytelse enda. Edit: Har nå fått prøvd litt spill også Har kjørt Cod MW2, Bad Company 2, CSS og Trackmania Nations Forever. Resultatene er jeg egentlig fornøyd med. Cod MW2 ~ 50fps (laveste: 35fps (veldig mye røyk og effekter), høyeste: 70-80fps): Native HD-ready oppløsning Alle instillinger på Extra Vsync off Husker ikke AA nå Bad Company 2 ~ 30-40fps (laveste: ca. 20fps, høyeste: ca. 50) : Native HD-ready oppløsning Alt på High, untatt shadow: medium AA 2x AF 16x Vsync on TMNF ~ 50-80fps : Alt på maks CSS ~ langt over 100fps : Maks grafikk Skal ikke klage på resultatene Endret 25. mars 2010 av Bjorkizz Lenke til kommentar
mroedz Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har en del problemer med wlan på pcen min snakket med support-avdelingen og fant ut at problemet lå i wireless switch 2 programmet. Måtte re-installere dette programmet for at wlan skulle fungere igjen. Dette har skjedd en del ganger nå, og nå greier ikke jeg å fikse det engang! Flere som har dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå