Bjorkizz Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Noen som vet dette? Vil 1366x768 oppløsning i spill se helt likt ut på 1920x1080 skjermen, som på skjermen med maksoppløsningen på 1366x768? Er jo 16:9 begge deler og vet at fps vil bli rammet av for høy oppløsning. Bare tenkte litt på om det endres etter hvilken maksoppløsning skjermen har? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Så vidt jeg vet blir bildet bedre i 1366x768 på en skjerm som har det som "native" oppløsning. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Okey, så da blir det på en måte bedre spillytelse med 1366x768 i spill og native enn 1920x1080 i spill og native. Er usikker jeg nå :S Har litt lyst på høy oppløsning da.. Edit: Testet akkurat CSS på 24" i 1920x1080 (native) og 1360x768. Var stor forskjell i klarhet. Endret 1. februar 2010 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Bestilte meg nettopp NBLB2, men med 1366x768 skjerm. Endte på 9700,- uten frakt. Håper jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
ErlendR91 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fikk nettop melding om ny leveringstid... Forventet i uke 10! Lang ventetid altså... Noen andre som har fått det samme? Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Dette må sjekkes nærmere Er jo over en måned til, og jeg sitter her med en råtten låne-PC.. Har ikke fått mail enda jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
ErlendR91 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dette må sjekkes nærmere Er jo over en måned til, og jeg sitter her med en råtten låne-PC.. Har ikke fått mail enda jeg ihvertfall. Fått no melding? :S Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Ja har dessverre fått beskjed om det samme Midten av mars ca. Er ganske lenge, men får bare vente. Jeg vil ikke avbestille ihvertfall Lenke til kommentar
ErlendR91 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ja har dessverre fått beskjed om det samme Midten av mars ca.Er ganske lenge, men får bare vente. Jeg vil ikke avbestille ihvertfall Nei, ikke jeg heller Verdt å vente på Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Da har det kommet enda en test av Multicom Compal NBLB2. Det ser ikke ut til at de norske kritikerene liker maskinen. Noe jeg heller ikke forstår er hva de mener med svak spillytelse. Faktisk så yter 5650 nesten like bra og av og til bedre enn GTX 260M som skal vere ett high-end kort mot 5650 som er mid-performance. De norske kritikerne har igrunnen ikke sagt så mye positivt om kortet enda, mens i tyskland har det fått grei omtale i forhold til pris. Håper bare jeg ikke blir skuffet, for det ser ut til at kritikerne ble det. (Testmodellen kostet 13000kr, mens min blir 9800kr, så kan jo hende jeg får nok for pengene.) Lenke til kommentar
ErlendR91 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg tror ikke vi kommer til å bli skuffet, for meg er det egentlig det på innsiden som teller. De skryter jo av at maskinen klarer videoredigering kjempe bra, og det er det jeg er ute etter. Når det gjelder spilling, syns jeg også at de kanskje er litt streng... Det er ikke mange bærbare som klarer å yte det samme som denne maskinen. Da har det kommet enda en test av Multicom Compal NBLB2. Det ser ikke ut til at de norske kritikerene liker maskinen. Noe jeg heller ikke forstår er hva de mener med svak spillytelse. Faktisk så yter 5650 nesten like bra og av og til bedre enn GTX 260M som skal vere ett high-end kort mot 5650 som er mid-performance. De norske kritikerne har igrunnen ikke sagt så mye positivt om kortet enda, mens i tyskland har det fått grei omtale i forhold til pris. Håper bare jeg ikke blir skuffet, for det ser ut til at kritikerne ble det. (Testmodellen kostet 13000kr, mens min blir 9800kr, så kan jo hende jeg får nok for pengene.) Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ja, den er god til multitasking og tunge bilde/video-programmer, noe som passer for meg også Tror egentlig det er mye for pengene. Lenke til kommentar
mroedz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Ja har dessverre fått beskjed om det samme Midten av mars ca.Er ganske lenge, men får bare vente. Jeg vil ikke avbestille ihvertfall Nei, ikke jeg heller Verdt å vente på Nå har pcen blitt sendt fra multicom :D (min i hvertfall), så nå er det bare å krysse fingrene for at pcen blir verdt ventetiden! ^^ Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Ja har dessverre fått beskjed om det samme Midten av mars ca.Er ganske lenge, men får bare vente. Jeg vil ikke avbestille ihvertfall Nei, ikke jeg heller Verdt å vente på Nå har pcen blitt sendt fra multicom :D (min i hvertfall), så nå er det bare å krysse fingrene for at pcen blir verdt ventetiden! ^^ Jippi, da håper jeg at min blir sendt i morgen eller om ikke så alt for lenge Tror det blir verdt det for min del, for bærbaren jeg bruker nå er fra urtiden sammenlignet med denne Lenke til kommentar
detonator Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Også min har blitt sendt i dag. Bestilte med FullHD/i7 720QM/80 GB SSD/4 GB RAM og Blu-Ray. Lenke til kommentar
mroedz Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ja har dessverre fått beskjed om det samme Midten av mars ca.Er ganske lenge, men får bare vente. Jeg vil ikke avbestille ihvertfall Nei, ikke jeg heller Verdt å vente på Nå har pcen blitt sendt fra multicom :D (min i hvertfall), så nå er det bare å krysse fingrene for at pcen blir verdt ventetiden! ^^ Jippi, da håper jeg at min blir sendt i morgen eller om ikke så alt for lenge Tror det blir verdt det for min del, for bærbaren jeg bruker nå er fra urtiden sammenlignet med denne typisk at snøværet hindrer posten i å komme inn til ålesund da! når pcen endelig blir sendt, er det nye hindringer som dukker opp :@ Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Nå ble min sendt også HD-ready (skal ha ekstern skjerm også), i7-720QM, 320gb 7200rpm, 2x2gb ram 1333mhz Satser på at det blir bra. Lenke til kommentar
ErlendR91 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ja har dessverre fått beskjed om det samme Midten av mars ca.Er ganske lenge, men får bare vente. Jeg vil ikke avbestille ihvertfall Nei, ikke jeg heller Verdt å vente på Nå har pcen blitt sendt fra multicom :D (min i hvertfall), så nå er det bare å krysse fingrene for at pcen blir verdt ventetiden! ^^ Har fått min fikk den på fredag Super data, og full HD skjermen er helt nydelig. Sinnsykt lekker! Nå ble min sendt også HD-ready (skal ha ekstern skjerm også), i7-720QM, 320gb 7200rpm, 2x2gb ram 1333mhz Satser på at det blir bra. Kjempe bra data! Full HD skjermen er nydelig. Datan er sinnsykt lekker, og veldig rask Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Min pakke ble videresendt fra Ålesund i dag så da håper jeg at den kommer i dag eller i morga Gleder meg, men kanskje dumt jeg ikke valgte full-HD. Får se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå