morti23 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg starter pcen, får bios logo, så starter vista å laste jeg ser at arbeidsbaren fylles. og så kommer det 1:analog input cannot Display this video mode optimum resolution 1280x1024 60hz Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Start i sikkerhetsmodus og endre skjermoppløsning, tydelig at du har noe skjermen ikke takler. Lenke til kommentar
morti23 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Start i sikkerhetsmodus og endre skjermoppløsning, tydelig at du har noe skjermen ikke takler. hva skal det hjelpe å g¨i sikkerhets modus når jeg ikke kommer inn på skrivebordet? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 I sikkerhetsmodus endres oppløsning og hz til default såvidt jeg vet, derfor vil det være lurt. Lenke til kommentar
morti23 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) I sikkerhetsmodus endres oppløsning og hz til default såvidt jeg vet, derfor vil det være lurt. dette er en selvbugd pc btw, og jeg har ikke fått installert drivere og sikkerhets modus kom samme melding. Endret 20. januar 2010 av morti23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå