borninsin Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tenkte å skru i hovedkortet for første gang.. noen ting jeg bør være forsiktig med etc? Fikk ett tips om å sette på rambrikker, processor og processorkjøler før jeg setter det i? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fikk ett tips om å sette på rambrikker, processor og processorkjøler før jeg setter det i? Ja det er enklest. Sett i rambrikene først, deretter cpu/kjøler. Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Men er dette noe hokus pokus lissom? eller er det slik alle klarer? Noe jeg bør være forsiktig med etc? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Men er dette noe hokus pokus lissom? eller er det slik alle klarer? Sliter du nå eller? Nei, montering kan faktsik være litt ekkelt, jeg synes det fortsatt, selv etter å ha skrudd sammen x-antall pc'er Bare vent til du skal ha på plass Back I/O shield (den metall platebiten rundt kontaktene på hk) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vet ikke om du har sett den, men ligger en pc-bygge guide til hjelp her på hw.no Guide: Bygg PC-en selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå