RWS Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg gjentar; Hvor er bevis på at Holocaust var så grufult? Du må gjerne gjenta det, men først og fremst ligger bevisbyrden på den som fremsetter en påstand, i dette tilfelle deg. Det er bare å søke på holocaust det så finner du sikkert side opp og side ned med stoff, som på lik linje med det den linken du postet må leses med forsiktighet. Like så hvis du går i mellom dokumenter fra krigen, men igjen, som jeg sa, historien er skrevet av de som vant kriger, ikke de som tapte dem... Nå er vel gjengs oppfattninger, altså det skoleverket lærte deg og gjengs oppfattning ellers i et samfunn, vanskelig å snu og jeg kan love deg at du ikke gjør det ved å være nedlatende for hva folk faktisk oppfatter som sannhet. Hakekorset er i en del land fremdeles forbudt til tross for at det i utgangspunktet ikke hadde en dritt med nazisme å gjøre, men et symbol på solen, et sol kors.... Så det er ikke gjort på en to og tre og snu dette... Lenke til kommentar
remusen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Dokumentar fra krigen? Hvor befinner de seg? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bilder, video, tyske dokumenter, konsentrasjonsleirene, vitner, pårørende. Alle er selvfølgelig 'fake', men jeg tror virkelig ikke jeg gidder begi meg inn på det i kveld. Lenke til kommentar
trra Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 http://blaatt.net/index.php?option=com_con...9&Itemid=26 Ja, den siden der var jo fryktelig troverdig...Hadde det enda vært noen beviser som motbeviser\betviler at holocaust skjedde hadde det vært greit. Minner litt om science Fiction, man tar noen ord, ting blander de sammen med et eventyr og vips har man en konspirasjon. Dessverre har alle konspirasjon tilhengere en stor trang til å tro på at det ikke kan finnes tilfeldigheter, alt som skjer i historien er styrt av en indre sirkel, maktsentrum osv. Noen personer vil ha krig og ødeleggelse, da skjønner jeg at det kan være trøstene å støtte seg til disse teoriene. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Dokumentar fra krigen? Hvor befinner de seg? Der revisjonistene ikkje tør å kikke sidan teoriene vil falle i grus ved gjennomgang av desse. Det finnes masse tysk dokumentasjon. Istadenfor driver revisjonsitene å finner opp bevis på det motsatte. Leucher-rapporten, Germar Rudolf-rapporten. Fellse for desse er at dei ikkje er dokuemnterte og det vitenskaplege arbeidet er tvilsomt då dei smykker seg med fine titler men har ingen fagleg bagrunn innanfor fagfelta rapportene går mot. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fellse for desse er at dei ikkje er dokuemnterte og det vitenskaplege arbeidet er tvilsomt då dei smykker seg med fine titler men har ingen fagleg bagrunn innanfor fagfelta rapportene går mot. Greit nok, men må man virkelig være fagmann uten fine tittler for å forstå hva som hadde foregått i de leirene de fant i tyskland og polen altså? Vet du hva jeg foreslår? At vi gravlegger hele greia og slutter å krangle over snø som falt i fjor! Vi får heller trekke lærdom av det hele og ikke gjøre det samme på nytt. Men er det noe vi menneker er veldig flinke til å lærefra historien er det å gjøre de samme feilene en gang til.... Lenke til kommentar
remusen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fellse for desse er at dei ikkje er dokuemnterte og det vitenskaplege arbeidet er tvilsomt då dei smykker seg med fine titler men har ingen fagleg bagrunn innanfor fagfelta rapportene går mot. Greit nok, men må man virkelig være fagmann uten fine tittler for å forstå hva som hadde foregått i de leirene de fant i tyskland og polen altså? Vet du hva jeg foreslår? At vi gravlegger hele greia og slutter å krangle over snø som falt i fjor! Vi får heller trekke lærdom av det hele og ikke gjøre det samme på nytt. Men er det noe vi menneker er veldig flinke til å lærefra historien er det å gjøre de samme feilene en gang til.... ta lærdom at det som skjedde? Ja, vi bør ta lærdom om at jøder er en menneskegruppe som driver propaganda og historiefusk. Det var de som ville ødelegge Hitles rike. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 skal jeg endre emnetittelen til "diskusjon om Holocaust" eller er dere enige? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fellse for desse er at dei ikkje er dokuemnterte og det vitenskaplege arbeidet er tvilsomt då dei smykker seg med fine titler men har ingen fagleg bagrunn innanfor fagfelta rapportene går mot. Greit nok, men må man virkelig være fagmann uten fine tittler for å forstå hva som hadde foregått i de leirene de fant i tyskland og polen altså? Vet du hva jeg foreslår? At vi gravlegger hele greia og slutter å krangle over snø som falt i fjor! Vi får heller trekke lærdom av det hele og ikke gjøre det samme på nytt. Men er det noe vi menneker er veldig flinke til å lærefra historien er det å gjøre de samme feilene en gang til.... Det var de som ville ødelegge Hitles rike. Ja, for det var et så fint rike at vi burde hatt det det i 1000 år ikke sant? Du har ikke tilfedlig vis glatt barbert deg, tatoert et hakekors på venstre bryst og går i demostranjoner med tre sverd og tre skjold? Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg gjentar; Hvor er bevis på at Holocaust var så grufult? Det finnes vitner som var der som ikke er jøder som forteller at det var grufult i ordets rette forstand. Her har du bilder fra hendelsen du mener ikke var så ille: OBS Disse bildene egner seg fint lite for barn og sarte sjeler! Bilde fra leir Henrettelse av mor og barn Massegrav fra leir Grunnen til at det kun er banale tullinger som mener at holocaust bare var tull er fordi de rett og slett har et tunnelsyn som ikke tillater dem å se på fakta og leter heller til de finner obskure artikler på internett som backer opp deres syn på saken. Det var heller ikke bare jøder som døde, historikere og andre mennesker med gangsyn nok til å ikke la seg blinde av nazipropaganda anslår at i tillegg til ca 6 millioner jøder døde det 3-5 millioner fra andre minoritetsgrupper. Men for all del, gi beng i fakta som ikke støtter ditt syn så vinner du nok enhver diskusjon uansett. 1 Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Dette bildet som viser "henrettelsen" av mor og barn mener jeg at er fra østfronten og at de er tyske sivile, bildet er zoomet og klippet, dvs en større versjon finnes og der ser man klart at soldaten på bildet beskytter kvinnen og barnet fordi at han sikter på noe som er lengere frem i horisonten. Skal se hva jeg greier å grave frem. Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det Israelske forsvaret på besøk i Auschwitz, med torah-tekster og rabbi med seg, samt holocaust overlevende og lederen for Yad Vashem, Israels nasjonale holocaust-museum. Talene er oversatt til engelsk. Flyet som drar i en annen retning enn de 2 andre på slutten, symboliserer tredjedelen av verdens jøder som ble drept. http://www.youtube.com/watch?v=lfv3jsLGzL0 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Dere må gjerne diskutere Holocaust her på forumet, skjønt det kommer aldri noe annet enn skyttergravskriger ut av det. En av disse trådene holdt på i 40 sider uten å bevege seg en millimeter, og til slutt ble partene på begge sider så leie at de begynte med personangrep på hverandre istedet. Men når var vel ikke trådstarters opprinnelige spørsmål om Holocaust er reellt, men om hvordan ulike jødiske retninger tolket den. Dersom han ønsker så kan han send emeg en PM, så skal jeg skille ut hele off topic diskusjonen til en egen tråd under Historie, så kan denne tråden egne seg til emnet. Kommentarer tas på PM. Geir Lenke til kommentar
remus1 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Remusen, din nickstjeler Når det gjelder jøder så klarer jeg ikke gjøre annet enn å le meg skakk i hjel når jeg ser de fjottskallene vandre gatelangs i 'nissedraktene sine'. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 ? Er det noen her som ikke tror på at holocaust har eksistert? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 ? Er det noen her som ikke tror på at holocaust har eksistert? Ja Ebeneser, men han tror også verdens ledere er egentlig øgle romvesner eller noe Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg ser ikke jødedommen som en religion, heller som en gruppe. Siden jødedommen tilater ikke alle å konverte til deres tro. + er man født som en jøde, så er man en jøde for resten av livet. Uansett hva enn man gjør. Man kan fort konverte fra Islam og Kristendommen, og da ser ikke folk deg som en muslim eller en kristen. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 ser fortsatt ut som at soldaten skal skyte mor og barn.. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 ta lærdom at det som skjedde? Ja, vi bør ta lærdom om at jøder er en menneskegruppe som driver propaganda og historiefusk. Det var de som ville ødelegge Hitles rike. Javel. Det var vel de fleste andre nasjoner som Hitler (det skal være en r der og ikke s), greide å terge på seg som fikk det for seg at de skulle gruse en del større befolkningssentra slik at Hitler og co til slutt fikk erobre et halv kubikkmeter jord 6 fot under bakkenivå hver. Hvorvidt tyskerne drepte 500 eller 4-6 millioner jøder er i utgangspunktet lite interessant da den eneste grunnen til at de ble drept var at de var jøder. Etnisk rensking kalles dette, og er like uspiselig og usmakelig i dag som det var da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå