bjornar83 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Sitter her med 60Hz og en oppløsning som suger fordi omega driveren til mitt skjermkort ikke vil la seg installere... Jeg valgte hacket versjon... Filene lot seg pakke ut, men når installasjonen skulle begynne får jeg opp en boks med et rødt kryss og en OK knapp som jeg må trykke på mange ganger... Kan noen please hjelpe meg!! Lenke til kommentar
cxzzxc Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 ehh...har samma driver og "feil meldinga" har ikke noe å si bare klikk deg igjennom og bli ferdig med installasjonen og restart dataen så funker d Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 ja men det ser ikke ut som installasjonen blir fullført, for etterpå begynner windows å mase om at det har funnet ny maskinvare(skjermkortet) Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 jeg hadde lastet ned feil driver, jeg lastet ned for win98 og da fikk jeg samme feil som dere men når jeg lastet ned winxp driverne funket det helt fint. win 98 driverne heter 2.5.99 mens xp sine heter 2.4.43 Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Da har jeg rett driver... xp driveren Lenke til kommentar
Raider Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 hmm samme her ?.....hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå