Sigmund_S Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hei der! Har sittet å tenkt på å selge kamera en god stund nå, men har vel egentlig ikke så lyst(innerst inne) men det har overhode ikke blitt brukt de siste 4-5mnd. Det jeg egentlig lurte på, og håpte dere kunne hjelpe meg med var verdisettingen. Har snoket i prisgudien og ser jo det meste har sunket i pris med ett par tusenlapper. En annen problemstilling er om man skal selge alt samlet eller hver for seg? Evt hva bør en nybegynnerpakke bestå av? Det jeg har liggende fortiden er Canon 450D med 18-55IS objektivet m/Hama UV og pol.filtre 3stk 2gb(yeah flame me, men tar kun raw med FF) SDHC Extreme III Ekstra orginalt batteri Lowepro AW200 sekk Det ovenfor tenkte jeg muligens virket fornuftig som en nybegynnerpakke, hva kan man ta for noe slikt? Ellers så finner man p.t i baggen; Sigma 30mm DC EX m/Kenko UVfilter(ja, jeg var ung og dum ) Canon Ef-s 10-22mm Canon Speedlite 430EX II.. Hva er noe slikt verd egentlig? Så er det det om man ska ha det som ett hus nr 2, men siden jeg ikke tar så sykt mye bilder lenger så ser jeg egentlig ikke vitsen men da hadde det nok blitt sigmaen så hadde blitt beholdt og muligens blitsen.. Uff, det skakke værra lett gitt Tror grunnen til jeg spør er jo at det meste er nedi halvpris av hva det jeg kjøpte det for i sin tid og egentlig ikke vil se fakta i hvitøyet på tapet. Men det blir ikke bedre av å la det ligge. Hehe.. Å være økonom å holde på med foto... Tsjaaa er vel ikke heeelt sjakktrekk hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå