TheCatIsALie Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Du må sette lydenhet til HDMI tror jeg. Var iallefall sånn hos meg. Men nå får ikke jeg signal på TV'n (HDMI) så skal ikke si så mye.. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Du må sette lydenhet til HDMI tror jeg. Var iallefall sånn hos meg. Men nå får ikke jeg signal på TV'n (HDMI) så skal ikke si så mye.. hvordan setter jeg lydenheten til HDMI da? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg gjorde det i kontrollpanelet, under Lyd - Enheter. Så satt jeg HDMI som standardenhet. Dette var på Win7, men regner med Vista er ca samme. Vet ikke hva du har? Da må man bare endre tilbake om du ønsker lyd på en utgang senere (f.eks. headset/høyttalere). Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det forutsetter at man har HDMI lydenhet. Er vel ikke alle skjermkort som har det. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det er vel riktig. Jeg koblet en kabel fra hovedkort til skjermkort i min stasjonære (nVidia GTX275) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå