abene Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Avast antivirus med nytt brukergrensesnitt og bedre skannemotor. Les mer Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Må man fremdeles registrere seg for å benytte den? Det er grunn nok til å foretrekke AVG for min del. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Hmm, gjelder dette bare gratis versjonen? Eller er den betalte versjonen også oppdatert? Virker some det er alle versjonene. Endret 20. januar 2010 av Crazymech Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tar 2 sekunder og registrere seg, mad_arab Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 flott! et alerede bra AV, enda bedre! skal testest så fort som man får mulighet for det Lenke til kommentar
parachrome Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 har brukt avast free antivirus 5.0 siden betaversjon kom ut i fjor....funker veldig bra! bruker enda mindre ressurser enn 4.X versjonen. Brukergrensesnittet ser nice ut...kraftig forbedret fra versjon 4. Har prøvd nyeste versjon av AVG, fjerna det siden det bruker så mye CPU/RAM Lenke til kommentar
maximus Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Må man fremdeles registrere seg for å benytte den? Det er grunn nok til å foretrekke AVG for min del. Denne versjonen av Avast er jo såååå mye mindre irriterende å installere enn avg. Pluss at grensesnittet har blitt kraftig forbedret. Vel vært registreringen. PS: Avast Free 5.x har i tillegg fått rootkit scanning/detection Endret 20. januar 2010 av maximus Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tar 2 sekunder og registrere seg, mad_arab Tiden det tar var ikke poenget. Det er uansett mer enn 2 sekunder, og den må attpåtil fornyes hvert år (ihvertfall sist gang jeg sjekket). Dette er en ulempe seg gjør at jeg ikke gidder å bruke Avast. Derfor lurte jeg enkelt og greit på om de fremdeles har denne praksisen. Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Veldig bra interface! 4.x var tragisk, men dette var supert. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Wow, interfacet har fått et deilig design og er veldig simpelt å navigere gjennom. Jeg liker også at programmet har gått fra å være blått til oransje. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tester denne nå,virker veldig lovende:) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Avast Free er en utrolig god antivirus innen gratis-segmentet. To tomler opp for Avast, AVG og Avira som tilbyr plausible og pålitelige gratisversjoner. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 To tomler opp for Avast, AVG og Avira som tilbyr plausible og pålitelige gratisversjoner. Ikke for å trolle eller egge til kamp, men Microsoft Security Essentials har vel også vist seg å være utmerket, såvidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) V5.0, kommer denne som en automatisk oppdatering om man har V4.x installert allerede? Endret 21. januar 2010 av KenBjork Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 V5.0, kommer denne som en automatisk oppdatering om man har V4.x installert allerede? Virker ikke slik. Ser ut som man må avinstallere v4, og så installere v5. Men det er absolutt verdt det. Et utrolig mye bedre interface nå. Men husk å slå av lyden fra programmet dersom du ikke vil ha en dame pratende hver gang det skjer noe i Avast. Ang. registrering, så er det veldig fort gjort. Ser også ut som om man kan registrere seg rett i programmet. Jeg har aldri fått noe spam eller mas fra Avast på noen måte som følge at jeg har registrert meg for nøkkel hos dem. Nøkkelen man får varer litt over ett år av gangen. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tar 2 sekunder og registrere seg, mad_arab Tiden det tar var ikke poenget. Det er uansett mer enn 2 sekunder, og den må attpåtil fornyes hvert år (ihvertfall sist gang jeg sjekket). Dette er en ulempe seg gjør at jeg ikke gidder å bruke Avast. Derfor lurte jeg enkelt og greit på om de fremdeles har denne praksisen. Mye kjappere i versjon 5 enn i versjon 4, i den nye trykker du bare en knapp inne i kontrollpanelet, noe lignende aktiveringen til Windows. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har 3 års lisens hos Avast, og har hatt denne i over ett år allerede (lisens altså, ikke versjon 5.x). Lisensen kjøpte jeg i en pakke (kampanje dem hadde for da litt over ett år siden). Fikk 10 stk lisenser på Pro, 1 stk lisens til Windows Home Server i 3 år for litt under 1000,-. Aldri angret et sekund. Installerte versjon 5 i går, og dette kan man fint gjøre uten å fjerne versjon 4.8 først. Dette skjer av seg selv. Versjon 5 er raskere, og bruker i alle fall hos meg betydelig mindre minne enn versjon 4.8 gjorde. Selv om også 4.8 var snill på minnebruk. Den viktigste endringen er uansett for min del grensesnittet, som tidligere var helt j**lig.. Nå er det direkte pent Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kanon! Det beste av-programmet blir enda bedre, gledelige nyheter:) Lenke til kommentar
Vegggen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Ser fin ut den nye versjonen, fin interface, rask, og gjerrig på minnebruken. Men som i forrige versjon måtte jeg slå av web og network shield. Med disse på ble surfingen myyye tregere. Edit: Det er hovedsaklig Behavior Shield som gjør surfing treg, den utløser en hel masse DPC aktivitet som spiser CPU kraft. Ved å stoppe denne så er alt som normalt, selv med Web og Network sheld aktivt. Endret 27. januar 2010 av Vegggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå