RBW Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 USB 3.0 og SATA 6 Gbit/s er på plass på P55-GD85. Les mer Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg tror jeg ville drøyet USB 3.0 og SATA 6Gbps til det ble integrert på chipset. Det vil nok gi bedre ytelse og mindre problemer. Men for all del om en vil betale for å betateste det nyeste av det nyeste noen måneder før andre så kjør på. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Bortimot 2000 kr for et mellomklassekort? Det er jo galskap. Mellomklassekort bør koste mellom 700 og 1100 kr. Denne prisen kommer på toppen av at Intel tar for høye priser på i5-serien sin. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ja prisen er hinsides for et kort som ikke har full båndbredde for sli/cf engang.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Utrolig overpriset kort.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) USB 3.0- og SATA 6 Gbit/s-funksjonaliteten kommer via egne brikker fra Nec og Marvel. Disse er igjen koblet via en PLX-brikke for å sørge for god nok båndbredde. Hm, vel, jeg ville holdt meg borte. Jeg tror jeg ville drøyet USB 3.0 og SATA 6Gbps til det ble integrert på chipset. Det vil nok gi bedre ytelse og mindre problemer. Men for all del om en vil betale for å betateste det nyeste av det nyeste noen måneder før andre så kjør på.Fullstendig enig, og jeg ville ikke betalt for det nyeste i form av et slikt mikk-makkeri. Derimot har jeg noen få ganger vært villig til å betale for "det nyeste" som ikke er totalt hybride løsninger. Endret 20. januar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå